کد خبر : 247661
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - 10:03
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۷۰ درصد جمعیت اصفهان جامعه کارگری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ۷۰ درصد از جمعیت استان اصفهان جامعه کارگری است و باید به نیازهای این قشر توجه ویژه صورت گیرد.

۷۰ درصد جمعیت اصفهان جامعه کارگری است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ میثم مداحی در آئین افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان اصفهان اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد که با همت بیشتری باید به این جامعه خدمت‌رسانی کنیم.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به اینکه ۳۴ هزار دادخواست داشتیم که ۵۰ درصد این دادخواست‌ها در شهر اصفهان است، افزود: ۳۵۹ خدمت ارائه می‌کنیم که یکی از این خدمت‌ها مراجع تشخیص و حل اختلاف است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خدمات بازرسی از کارگاه‌ها که حدود ۳۰ هزار بازرسی انجام شده است را خدمت دیگری برشمرد و تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات تأمین مالی و تسهیلاتی است که در اختیار متقاضیان برای اشتغال‌زایی قرار دهیم.

معضل درمان بازنشستگان کارگری در حال پیگیری است

در ادامه آئین افتتاح محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که ارتقا زندگی کارگر و اطمینان خاطرش به امنیت شغلی و چرخیدن راحت چرخ زندگی، باعث افزایش کیفیت کار و محصول می‌شود بنابراین هر تلاشی برای ارتقا زندگی کارگران، در واقع سرمایه‌گذاری برای سود بیشتر است، گفت: جلساتی هر هفته در راستای برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معضلی که در مسیر درمان برای کارگران بازنشسته بود در حال رفع شدن است، افزود: توافقات نهایی برای بیمارستان میلاد از سوی مدیرکل اداره تعاون و کار استان اصفهان با شهرداری و شورای شهر انجام شد.

۵۰ درصد از جامعه مخاطب اداره کار در شهر اصفهان است

حمیدرضا حشمت رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان اصفهان در ادامه آئین افتتاح ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اظهار داشت: تقارن افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال اصفهان با ولادت حضرت ثامن الحجج را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم آن‌طور که در خور شأن جامعه کار و تولید استان است انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان حدود ۵۰ درصد از جامعه مخاطب استان خدمات ارائه می‌دهند و با بررسی‌های مکرر مجموعه مدیریت اداره کل به این نتیجه رسید که برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف شهر اصفهان تشکیل اداره شمال اصفهان امری ضروری و لازم است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال شهرستان اصفهان تصریح کرد: مایه افتخار و خرسندی فراوان است که خدمت به مردم شهر اصفهان در مناطق هفتگانه در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال شهر اصفهان به من سپرده شد و امیدوارم با ابتکار و توانمندی و همراهی و همدلی همه جانبه همکاران گرانقدر بتوانیم خدمات این مجموعه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب آن طور که شایسته همشهریان عزیزمان است ارائه کنیم.

حشمت یادآور شد: طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده ۷ نفر بازرسان کار و ۵ هیأت تشخیص همراه با دبیرخانه‌های هیأت‌ها، یک واحد بیمه بیکاری و یک واحد تحقیق در این اداره مستقر و کار خود را آغاز خواهند کرد و خدمت رسان مردم عزیز در مناطق (۸ ،۷، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۵) خواهند بود.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است