کد خبر : 295247
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - 22:01
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، صبح امروز درخصوص تذکر محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس یازدهم درباره جداول بودجه امسال گفت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست، ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد. آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آن ها در اختیار هیات رییسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دولت لایحه بودجه ۱۴۰۳ را در دو بخش به مجلس تقدیم کرد؛ بخش اول شامل ماده واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و اجزای اصلی آن‌ها، ترازهای عملیاتی، سرمایه‌ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه بود، که در پایان سال ۱۴۰۲ به تصویب مجلس رسید

بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ درباره جداول تفصیلی شامل ارقام بودجه نیز یکشنبه ۱۹ فروردین اعلام وصول شد و در دستور کار قرار گرفت.

اخبار مرتبط:
واعظی: واردات واکسن برای روحانی بَد بود؛ برای رئیسی خوب شد / آقایان جرات نَدارند بگویند عرضه نداریم کشور را اداره کنیم I ببینید
واعظی: واردات واکسن برای روحانی بَد بود؛ برای رئیسی خوب شد / آقایان جرات نَدارند بگویند عرضه نداریم کشور را اداره کنیم I ببینید

محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم و وزیر ارتباطات در دولت یازدهم در گفتگویی ویدئویی با سالنامه اعتماد از روزهای «پرفراز و نشیب» دوره ۸ ساله ریاست جمهوری آقای روحانی سخن گفت.

حاجی‌دلیگانی: رئیسی با لایحۀ حجاب مخالفتی ندارد  I ببینید
حاجی‌دلیگانی: رئیسی با لایحۀ حجاب مخالفتی ندارد I ببینید

حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس می گوید دولت با لایحۀ عفاف و حجاب مخالفتی ندارد. او تاکید می کند که حجاب دستور دینی ماست درگیر حواشی و اختلافات نشویم.

عصبانیت روزنامه دولت از نامه حسن روحانی / روزنامه ایران: مردم به گفتمانِ شما رای ‌نمی‌دادند
عصبانیت روزنامه دولت از نامه حسن روحانی / روزنامه ایران: مردم به گفتمانِ شما رای ‌نمی‌دادند

روزنامه ایران مدعی شده: مخلص نامه روحانی این است که شورای نگهبان به‌خاطر ترس از پیروزی او در انتخابات، صلاحیتش را رد کرده است. در حالی که مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 و به‌رغم حضور عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده به عنوان نمایندگان تفکر روحانی و اصلاح‌طلبان، رأی به تغییر وضع موجود دادند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است