کد خبر : 289337
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - 23:58
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۲۰ تریلی از کمک‌های اصفهان به مناطق سیل زده سیستان ارسال شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ارسال 20 تریلی اقلام مورد نیاز از این استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

۲۰ تریلی از کمک‌های اصفهان به مناطق سیل زده سیستان ارسال شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آسیب ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برای کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان استان اصفهان کمک‌های ویژه‌ای انجام داد.

به نوشته ممهر؛ وی افزود: از سوی فولاد مبارکه اصفهان ۷ هزار و ۷۴۰ تخته پتو، ۱۰ هزار متر موکت و ۵۰ هزار پرس غذای آماده و پالایشگاه اصفهان ۱۰ هزار کنسرو، ۱۵ هزار آب معدنی، ۷۰۰ کارتن بیسکوئیت، ۴ هزار بسته خرما، ۱۵ هزار بسته پک بهداشتی، ۱۰ تن برنج، ۲ هزار تخته پتو و ۲ هزار زیرانداز روز گذشته ارسال شد.

شیشه‌فروش بیان کرد: هزار و ۱۵۰ بسته غذایی ۱۰ روزه توسط هلال احمر به چابهار ارسال شد و در کنار آن کمک‌های مردمی شامل ۱۰ تن مواد غذایی، ۷۰۰ بسته مواد شوینده نیز ارسال شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در مجموع ۲۰ تریلی کمک از استان اصفهان برای مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

وی با بیات اینکه بخشی از این کمک‌ها توسط صنایع بزرگ استان و بخشی از کمک‌های مردمی و خیران بوده است، تصریح کرد: حساب‌های هلال احمر برای کمک‌های نقدی مردم همچنان مفتوح است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه همه باید به مردم سیل زده سیستان بلوچستان کمک کنند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در صحبت‌های خود اشاره کردند که هر کسی می‌تواند به مردم سیل زده سیستان بلوچستان کمک کند.

اخبار مرتبط:
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است

استاندار اصفهان گفت: انتقال آب از دریای عمان به اصفهان یکی از سریع‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در کشور است و با حمایت صنایع بزرگ در مدار پیشرفت و شکوفایی قرار دارد.

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که از ۵ مغازه درشهرستان کاشان ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است