کد خبر : 296383
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - 18:23
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: کشف حجاب، اقدامی سازماندهی شده است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: ما بر این باوریم اگر با برنامه وارد میدان شویم و جلوی افرادی که سازماندهی شده کشف حجاب می‌کنند گرفته شود  پدیده بی‌حجاب در کوتاه‌ مدت از جامعه جمع خواهد شد.

نماینده مجلس: کشف حجاب، اقدامی سازماندهی شده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منیبان نوشت: علیرضا عباسی، نماینده اصولگرای مجلس یازدهم، در خصوص از سرگیری فعالیت گشت ارشاد تحت عنوان «طرح نور» گفت: متاسفانه سال‌ها، کار فرهنگی در خصوص تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در این کشور صورت نگرفت و خیلی از دستگاه‌ها براساس قانون و رسالتی که به عهده آن‌ها بود به وظایف خود عمل نکردند که اوج این اتفاقات در دولت اصلاحات و اعتدال دیده شد.

او افزود: در دولت رئیسی تفکر ترویج عفاف و حجاب و مقابله با پدیده کشف حجاب متفاوت از دولت روحانی است. به هر حال در این دوره لایحه عفاف و حجاب به مجلس آمد و روی آن کارِ کارشناسی صورت گرفت و منتظریم بالاخره پس از رفع ایرادات به قانون تبدیل شود.

عباسی تصریح کرد: یادمان باشد برای این لایحه زحمت‌هایی کشیده شده است ولی همان‌طور که کار را به این نقطه رساندیم امکان برگشت به گذشته هم وجود دارد اگر اراده و تلاش‌ها متوقف شود.

این چهره اصولگرای مجلس اظهار کرد: اگر با جماعت سازماندهی شده بی‌حجاب برخورد نشود شاید برخی هم ناخواسته به عمل آن‌ها روی بیاورند و ما می‌خواهیم جلوی این افراد معدود که با برنامه تبلیغ کشف حجاب می‌کنند را بگیریم.

نماینده کرج یادآور شد: ما بر این باوریم اگر با برنامه وارد میدان شویم و جلوی افرادی که سازماندهی شده کشف حجاب می‌کنند گرفته شود  پدیده بی‌حجاب در کوتاه‌ مدت از جامعه جمع خواهد شد.

علیرضا عباسی افزود: تاثیر کار نیروی انتظامی در قالب طرح نور در همین مدت کوتاه قابل ملاحظه بوده است و اگر از مردم سوال کنید به این واقعیت خواهید رسید. حال اگر این فضا و تلاش‌ها رها شود مطمئناً نتیجه به نفع جامعه نخواهد بود چون سلامت و کیان خانواده‌ها را به خطر می‌اندازد.

او در پاسخ به اینکه حاشیه‌هایی که به تبع اجرای این طرح نمایان شده و شبکه‌های مخالف نظام از آن بهره می‌برند چقدر می‌تواند دردسرساز شود؟ گفت: اول باید پرسید چرا آن‌ها روی به این کارها می‌آورند؟ جواب ساده است چون تا در کشور قرار است کار مثبتی صورت بگیرد و رنگ و بوی تازه‌ای به مملکت بدهد این افراد مخالف نظام وارد میدان می‌شوند. واقعاً اگر کار ناجوری در کشور صورت بگیرد این افراد علیه آن موضع می‌گیرند؟

نماینده کرج در پایان خاطرنشان کرد: ما باید کار خودمان را بکنیم و ببینیم چه کارهایی برای کشور مفید است و چگونه می‌توان سرمایه اجتماعی جامعه را حفظ کرد. حفظ سرمایه اجتماعی به این معنی نیست که موضوع عفاف و حجاب را در مملکت رها کنیم تا اتفاقاتی بیفتد که عده‌ای دیگر برای ما تصمیم‌گیری کنند. دشمن می‌خواهد فضای ولنگاری در کشور باشد که به تبع آن نخبگی در مملکت رشد نکند. یادمان باشد رضاخان با آن قلدری که داشت نتوانست حجاب را از سر زنان عفیف ما بردارد، در حالی که در آن زمان چیزی به نام جمهوری اسلامی نبود.

اخبار مرتبط:
کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!
کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!

روزنامه حسین شریعتمداری مدعی شده است که رسانه‌های اصلاح‌‌طلب موفقیت‌های دولت رئیسی را زیر سوال می‌برند.

سخنگوی سپاه: ادعای مهاجرت پزشکان، عملیات روانی علیه نظام است / رسانه‌ها تصویر واقعی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان بدهند
سخنگوی سپاه: ادعای مهاجرت پزشکان، عملیات روانی علیه نظام است / رسانه‌ها تصویر واقعی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان بدهند

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویزهای دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی دانست. او گفت: وظیفه اهالی رسانه این است که تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهد.

دوئل دو سردار / سعید محمد علیه محمدباقر قالیباف
دوئل دو سردار / سعید محمد علیه محمدباقر قالیباف

اختلاف سعید محمد با محمدباقر قالیباف به پرونده جنجالی هلدینگ یاس و دوره شهرداری قالیباف بر می‌گردد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است