کد خبر : 296364
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - 16:13
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

رافائل گروسی: پیشنهادی را به ایران دادم که شامل گام‌های عملیاتی است

مدیرکل آژانس انرژی اتمی گفت: همان طور که آقای اسلامی گفت یک‌سال قبل بر سر بیانیه مشترک توافق کردیم و آن سند مهمی بود که امضا شد درباره سطح همکاری‌های نظارتی و پادمانی و آن‌چه نیاز است برای حل مسائل باقی مانده را بیان می‌کند. این سند گام‌های اضافی که طرفین بایدبردارند و این گام‌ها با وجود کاستی‌ها برداشته شده را بیان می‌کند. امروز توافق کردیم این سند ادامه پیدا کند و مفاد آن معتبر است

رافائل گروسی: پیشنهادی را به ایران دادم که شامل گام‌های عملیاتی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که جلسات خیلی مهمی در تهران داشته است.

رافائل گروسی در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی در حاشیه اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان گفت: امروز در شهر زیبای اصفهان شهر ادبیات و موسیقی و تاریخ حضور دارم و خوشحالم. روز دوشنبه نشست‌های مهمی را با مذاکره کننده ارشد و وزیر خارجه ایران در تهران داشتم. ما در مرحله حساسی هستیم و این شروع فعالیت‌های جدید میان ایران و آژانس است.

وی ادامه داد: همان طور که آقای اسلامی گفت یک‌سال قبل بر سر بیانیه مشترک توافق کردیم و آن سند مهمی بود که امضا شد درباره سطح همکاری‌های نظارتی و پادمانی و آن‌چه نیاز است برای حل مسائل باقی مانده را بیان می‌کند. این سند گام‌های اضافی که طرفین بایدبردارند و این گام‌ها با وجود کاستی‌ها برداشته شده را بیان می‌کند. امروز توافق کردیم این سند ادامه پیدا کند و مفاد آن معتبر است.

گروسی گفت که پیشنهادی را به ایران دادم که شامل گام‌های عملیاتی است و تیم‌های طرفین در نشست جداگانه و در حال تعریف این گام‌های عملیاتی دو طرفه هستند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولتِ رئیسی: چرا می‌گویید کاهش نرخ دلار به خاطر مذاکرات ایران و آمریکاست؟
روزنامه دولتِ رئیسی: چرا می‌گویید کاهش نرخ دلار به خاطر مذاکرات ایران و آمریکاست؟

روزنامه ایران نوشت: واکنش بی سابقه ایران به جنایت رژیم صهیونیستی و تعریف دوباره قدرت بازدارندگی در مقابل قدرت‌های غربی از یک سو و دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای گشایش ارزی و فروش نفت از سویی دیگر، منجر به این شده که قیمت ارز در هفته‌های اخیر با روند کاهشی روبرو شود. با این حال برخی از رسانه‌ها و چهره‌های رسانه‌ای سعی کردند با دادن آدرس غلط، روند کاهشی دلار را معلول ادعای روز گذشته یک رسانه امریکایی درخصوص مذاکرات غیرمستقیم ایران و امریکا معرفی کنند

کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!
کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!

روزنامه حسین شریعتمداری مدعی شده است که رسانه‌های اصلاح‌‌طلب موفقیت‌های دولت رئیسی را زیر سوال می‌برند.

مقصر جان باختن مردم در سیل مشهد مشخص‌اند / در مسیر آبراهه ساخت و ساز کرده‌اند
مقصر جان باختن مردم در سیل مشهد مشخص‌اند / در مسیر آبراهه ساخت و ساز کرده‌اند

بیت اللهی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی درباره تأثیر تجربه انسانی در ایجاد سیل مشهد اشاره کرد: در خصوص سیل، به ویژه سیلاب‌های ناگهانی شهری مانند مشهد و شیراز که اگر دقت کنید، انسداد مسیر، تجاوز به بستر آبراهه‌ها، ساخت و ساز‌های بی رویه موجب تنگی و یا انسداد آبراه‌های طبیعی شده و خسارت را بیشتر کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است