کد خبر : 296267
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - 10:43
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رییس پلیس آگاهی اصفهان:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که از ۵ مغازه درشهرستان کاشان ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به نوشته مهر؛ وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از به دست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک و۸ ابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است