کد خبر : 284200
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 03:22
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

برنامه‌های اعیاد دهه شعبانیه در اصفهان تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: با تشکیل ستاد دهه شعبانیه در اصفهان برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌ها انجام شده است.

برنامه‌های اعیاد دهه شعبانیه در اصفهان تشریح شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام علیرضا ناجی در نشستی با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های اعیاد شعبانیه استان اصفهان اظهار کرد: تشکیل ستاد شعبانیه یکی از رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان است که البته یک نهاد غیر دولتی است و بر محور اصلی مردمی‌سازی این برنامه‌ها پیش می‌رود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: تلاش می‌شود که در کنار تشکل‌های مردمی و در نقش تسهیل‌گری حضور پیدا کنیم و از ۵ ماه شعبان تا ۱۵ شعبان هر روزی با یک نام همانند «مهدویت و امید آفرینی»، «انتظار و اقتصاد مقاومتی»، «مقاومت وتمدن‌سازی»، «خانواده منتظر و فرهنگ مقاومت»، «انتظار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» و … برنامه‌ها برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پویش ملی «مرا دریاب» با قرائت و پخش «الهی عظم البلا» در مکان‌های مقدس انجام می‌شود و احیای شب نیمه شعبان که مکان شاخص آن گلستان شهداست، در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: شادپیمایی یاوران مهدوی که اصل آن در جمکران برگزار می‌شود نیز برای جاماندگان صبح نیمه شعبان از ساعت ۹ و نیم از میدان احمد آباد تا میدان امام علی (ع) با تدابیری خاص انجام می‌شود.

حجت السلام ناجی یادآور شد: ظهر نیمه شعبان یک جشنی با همکاری همه ارگان‌ها خواهیم داشت و سخنران مراسم حجت السلام نیلی پور خواهد بود که جزئیات آن طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

وی اعزام مبلغ و روایتگر مهدویت به مجموعه‌های فرهنگی و دولتی و مردمی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، بسته بندی کیک و بیسکوئیت با محوریت و طرح مهدوی، مطالبه از مجموعه‌های شهری که آذین‌بندی ویژه شود، پخت نان گرم برای مناطق محروم، جمع‌آوری افراد شاخص برای تولید محتوا، مساعدت در پخت غذای هیئت‌های اعزامی به جمکران را از دیگر برنامه‌های برشمرد و گفت: برای تمامی ادارات هم دستورالعمل فضاسازی و ایجاد شور و نشاط ارسال شده است.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است