کد خبر : 259739
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - 12:09
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۴۳۲ واحد صنعتی راکد در اصفهان به چرخه تولید بازگشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۱ در استان اصفهان حدود ۴۳۲ واحد راکد و غیرفعال وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده این واحدها به چرخه تولید بازگشت و استان اصفهان رتبه اول را در این زمینه کسب کرد.

۴۳۲ واحد صنعتی راکد در اصفهان به چرخه تولید بازگشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در اردستان، اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت بالغ بر ۵۰ پروژه زیرساختی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی در اردستان به بهره‌برداری رسید و حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های افتتاح شده، هزینه شد.

ب‌ه نوشته فارس؛ وی افزود: عملیات اجرایی ۲ پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان اردستان آغاز شد که امید می‌رود در هفته دولت سال آینده این ۲ پروژه افتتاح شود.

نقش خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات خوبی که در شهرستان اردستان آغاز شده شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر اردستان به عنوان یک شهرستان شاخص در حوزه‌های صنعتی و گردشگری باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ در استان اصفهان حدود ۴۳۲ واحد راکد و غیرفعال وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده این واحدها به چرخه تولید بازگشت و استان اصفهان رتبه اول را در این زمینه کسب کرد.

وی یادآور شد: در ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی با ظرفیت زیر ۵۰ درصد، حدود یک هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی، ظرفیت آن‌ها ارتقا پیدا کرد، همچنین حدود ۸۴۰ طرح سرمایه‌گذاری تولیدی و کشاورزی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ‌۶ هزار میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان پروژه مهار سیلاب حوزه آبخیز بغم با اعتباری حدود ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۰ نفر در محل اردستان روستای جنبه و ومکان افتتاح شد و اجرای آسفالت اسلاری سیل محور زواره-ریگستان به طول ۱۸ کیلومتر با اعتبار ۵۴.۰۰۰ میلیون ریال، محور باند جدید زواره-اردستان به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است