کد خبر : 295762
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - 10:57
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تسنیم نوشت: جواد نکونام در واکنش به اتفاقات امشب (چهارشنبه) باشگاه استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود؛ شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت علی عسگری (مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس) و شهریاری (نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال) برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم استقلال از امشب به ساحل آرامش خواهد رسید.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم، کم گفته‌ام. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد و اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاقاتی برای استقلال افتاد که اصلاً خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید، اما باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال اظهار داشت: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند؛ چون همه امسال اذیت شدند. فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به‌زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یک سال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند، صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

اخبار مرتبط:
علی کریمی: در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید
علی کریمی: در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا حضور در ترکیه برای بازیکنان ایرانی پیشرفت محسوب می‌شود یا خیر گفت: بستگی به خود بازیکن دارد. اینکه خودش می‌تواند در این شرایط بدرخشد یا خیر. به طور مثال اگر تصور کنید لیگ هلند خوب باشد این‌گونه نیست. آن‌جا چند تیم خوب دارند و جز آن تیم‌ها، دیگر تیم‌ها سطح پایینی دارند. یا به طور مثال در پرتغال اینگونه نیست. برای بازیکنان ایرانی و پیشرفت‌شان لیگ ترکیه مقصد خوبی است. شرایط جوری است که دیگر در لیگ ایران دیده نمی‌شوید و می‌توان گفت در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید.

پاسخ جوانمردانه بازیکن استقلال به یک هوادار در بازی روزگذشته I ببینید
پاسخ جوانمردانه بازیکن استقلال به یک هوادار در بازی روزگذشته I ببینید

ابوالفضل جلالی بازیکن استقلال در پایان بازی مقابل فولاد به درخواست جالب یک هوادار پاسخ مثبت داد.

نکونام: همه کار می‌کنند که استقلال نتیجه نگیرید / تمام بازیکنان این فصل را برای فصل بعد هَم می‌خواهم
نکونام: همه کار می‌کنند که استقلال نتیجه نگیرید / تمام بازیکنان این فصل را برای فصل بعد هَم می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان و بازگشت به صدر جدول گفت: در شرایطی حساسی که داریم گرفتن این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است