کد خبر : 227846
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - 21:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آماده‌باش تیم‌های امدادی اصفهان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان به تیم‌های امدادی هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌ها آماده‌باش داده است اما تاکنون کمکی درخواست نشده است.

آماده‌باش تیم‌های امدادی اصفهان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع زلزله خوی اظهار داشت: اصفهان در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان به تیم‌های امدادی هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌ها آماده‌باش داده است اما تاکنون کمکی درخواست نشده است.

به نوشته فارس؛ وی بیان کرد: اصفهان در اکثر حادثه‌های کشوری حضور فعال داشته است و هم اکنون نیز در هرمزگان در شهرهای میناب و رودان که ناشی از سیل سال گذشته منازل مسکونی آن دچار آسیب شد، ۷۰۰ واحد مسکونی را بنیاد مسکن اصفهان در دست بازسازی دارد و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شیشه‌فروش افزود: در سیل مرداد ماه امسال اصفهان یک ماه به چهارمحال و بختیاری با اعزام تانکرهای آبرسانی و تیم‌های فنی برای درست کردن شبکه آب کمک کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مرداد ماه امسال نیز اصفهان در استان یزد امکانات امدادی را برای تخلیه آب ناشی از سیل و بازگشایی مسیل‌ها فرستاد تا با استفاده از لودر، تیم‌های فنی و امدادی کمک‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سیل مرداد امسال اصفهان به همدان، فارس و کرمان کمک‌رسانی کرد، افزود: سال‌های گذشته نیز در زلزله سرپل ذهاب و کرمانشاه، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را بازسازی کرد.

شیشه‌فروش با اشاره به اعزام ماشین‌آلات، نیروهای امدادی و تیم‌های فنی برای سیل خوزستان در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: در سیل سال ۹۸ در لرستان اصفهان ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را بازسازی کرد.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است