کد خبر : 225728
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - 20:00
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ماموران پلس راه اصفهان به ۴۰۰ خودرو امدادرسانی کردند

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه طی ۲۴ ساعت اخیر به بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

ماموران پلس راه اصفهان به ۴۰۰ خودرو امدادرسانی کردند

به گزارش سایت خیری مدارا؛ سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: با توجه به بارش برف شدید شبانه روز گذشته در محورهای جنوبی و غربی استان اصفهان که باعث یخبندان و لغزنده شدن این محورها شده است به رانندگان هشدار می دهیم از سفرهای غیر ضروری به این نقاط تا عادی شدن شرایط جداً خودداری کنند و در صورت ضرورت حتماً زنجیرچرخ را همراه داشته باشند.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به امدادرسانی ماموران پلیس راه استان اصفهان به بیش از ۴۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف طی شبانه روز گذشته گفت: با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان زنجیرچرخ همراه نداشتند به همین دلیل در برف گرفتار شده و باعث بروز ترافیک در برخی از نقاط شده بودند .

رئیس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: جاده ها و محورهای کوهستانی به ویژه گردنه ها نظیر گردنه ملا احمد، گردنه قُرقچی، گردنه نیه، و محور داران برفگیر هستند و امکان تردد در این نقاط بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست .

زارع با بیان اینکه همواره رانندگان را به رعایت مقررات عبور و مرور، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی توصیه می کنیم اظهار داشت: امیدوارم همه رانندگان با عمل به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان پلیس راه که در جاده ها به صورت شبانه روز در خدمت آنان هستند سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است