کد خبر : 225728
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - 20:00
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ماموران پلس راه اصفهان به ۴۰۰ خودرو امدادرسانی کردند

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه طی ۲۴ ساعت اخیر به بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

ماموران پلس راه اصفهان به ۴۰۰ خودرو امدادرسانی کردند

به گزارش سایت خیری مدارا؛ سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: با توجه به بارش برف شدید شبانه روز گذشته در محورهای جنوبی و غربی استان اصفهان که باعث یخبندان و لغزنده شدن این محورها شده است به رانندگان هشدار می دهیم از سفرهای غیر ضروری به این نقاط تا عادی شدن شرایط جداً خودداری کنند و در صورت ضرورت حتماً زنجیرچرخ را همراه داشته باشند.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به امدادرسانی ماموران پلیس راه استان اصفهان به بیش از ۴۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف طی شبانه روز گذشته گفت: با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان زنجیرچرخ همراه نداشتند به همین دلیل در برف گرفتار شده و باعث بروز ترافیک در برخی از نقاط شده بودند .

رئیس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: جاده ها و محورهای کوهستانی به ویژه گردنه ها نظیر گردنه ملا احمد، گردنه قُرقچی، گردنه نیه، و محور داران برفگیر هستند و امکان تردد در این نقاط بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست .

زارع با بیان اینکه همواره رانندگان را به رعایت مقررات عبور و مرور، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی توصیه می کنیم اظهار داشت: امیدوارم همه رانندگان با عمل به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان پلیس راه که در جاده ها به صورت شبانه روز در خدمت آنان هستند سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

اخبار مرتبط:
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان اصفهان گفت: مرطوب شدن بخشی از تالاب گاوخونی سبب شد تا فلامینگوها برخلاف سال‌های قبل به این تالاب بیایند.

یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند
۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده مددجویان امداد در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است