کد خبر : 291167
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - 16:30
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

عباس امیری‌فر: خیلی‌ها پشت سر من نماز می‌خوانند / باید در پارک قیطریه مسجد ساخته شود

روحانی نزدیک به احمدی‌نژاد در دهه هشتاد مدعی شد: برخی منتقدان می گویند «نمازگزار نیست، چرا مسجد می سازید»، خوب اول باید مسجد ساخته شود تا نمازگزار آن هم پیدا شود.در نزدیکی خانه ما پارکی است که از من دعوت کردند آنجا نماز اقامه کنم، وقتی نماز تمام شد، دیدم جمعیت زیادی پشت سرم ایستادند و نماز جماعت خواندند.

عباس امیری‌فر: خیلی‌ها پشت سر من نماز می‌خوانند / باید در پارک قیطریه مسجد ساخته شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پیش از آغاز سال نو، اخباری مبنی بر ساخت مسجد در بوستان قیطریه مطرح و عکس هایی از علامت دار کردن درختانی که باید قطع می شدند، فضای مجازی را در بر گرفت و بعد ابعاد وسیع تری پیدا کرد. منتقدان و حامیان طرح ساخت مسجد در بوستان قیطریه هر کدام نکاتی را مطرح می کنند که بر حواشی این موضوع دامن زده است.

عباس امیری‌فر اما از مدافعان این اقدام پرحاشیه شهرداری تهران است. او درباره حواشی طرح ساخت مسجد در بوستان قیطریه گفت: در این موضوع افراط و تفریط هایی دیده می شود. معتقدم اگر در پارک قیطریه اقدامی غیراخلاقی رخ می داد، کسانی که امروز درباره ساخت مسجد جنجال می کنند، سکوت پیشه می کردند.

وی با اشاره به تأکید قرآن به ساخت و آبادانی مسجد، افزود: این یک کرامت است. البته شاید انتقادهایی به آقای زاکانی وارد باشد اما آنها که امروز به ساخت مسجد در بوستان قیطریه هجمه می کنند، اهداف سیاسی دارند یعنی با آقای زاکانی مشکل دارند و می خواهند او را به لحاظ سیاسی زیر سئوال ببرند، به انتقاد از طرح ساخت مسجد می پردازند. حال آنکه این روش درستی نیست چون آنها می توانند به شخص آقای زاکانی انتقاد کنند.

این فعال سیاسی بیان کرد: برخی منتقدان می گویند «نمازگزار نیست، چرا مسجد می سازید»، خوب اول باید مسجد ساخته شود تا نمازگزار آن هم پیدا شود.در نزدیکی خانه ما پارکی است که از من دعوت کردند آنجا نماز اقامه کنم، وقتی نماز تمام شد، دیدم جمعیت زیادی پشت سرم ایستادند و نماز جماعت خواندند. به هر حال خانواده های زیادی برای تفریح به پارک می روند و وقتی موعد اقامه نماز می شود، استقبال می کنند که در آن نزدیکی مسجدی باشد و بروند آنجا نماز بخوانند.

وی افزود: وقتی مسجد ساخته شود محلی برای فعالیت های سالم فرهنگی و اجتماعی خواهد شد. انتقاد می کنند نباید در حوزه فرهنگی رفتارهای سخت و تحکمی کرد، خوب باید از طرقی همچون ساخت مسجد وارد شد و رویکردهای دینی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی به مرور ترویج داد. چه طور وقتی برخی افراد در پارک سگ گردانی و منکراتی همچون روزه‌خواری یا کشف حجاب می کنند، این آقایان معترض نمی شوند اما وقتی به ساخت مسجد می رسد صدای شان در می آید.

این فعال سیاسی با بیان اینکه قرار نیست از بودجه دولت یا شهرداری هزینه ساخت مسجد شود، ادامه داد: خیلی ها امروز برای ساخت مسجد کمک می کنند بنابراین تأمین اعتبار این مسجد نیز از محل کمک های مردمی انجام می شود.

اخبار مرتبط:
سایت اصولگرا: سوپرانقلابی‌ها بعد از حذف اصلاح‌طلبان، می‌خواهند اصولگرایان را هم حذف کنند
سایت اصولگرا: سوپرانقلابی‌ها بعد از حذف اصلاح‌طلبان، می‌خواهند اصولگرایان را هم حذف کنند

رسانه نزدیک به مصطفی پورمحمدی نوشت: رادیکال‌ها با دانستن این موضوع که پایگاهی اجتماعی میان مردم ندارند برای آنکه بتوانند قدرت سیاسی را به دست آورند سعی می‌کنند تا حد امکان مشارکت مردم پایین آید تا خودشان با رأیی حداقلی کرسی‌های قدرت را به دست بگیرند.

علی مطهری: شهید مطهری مخالف ورود روحانیت به کارهای اجرایی دولتی بود / روحانیت باید در کنار مَردم باشد
علی مطهری: شهید مطهری مخالف ورود روحانیت به کارهای اجرایی دولتی بود / روحانیت باید در کنار مَردم باشد

نایب رئیس مجلس دهم گفت: ولی به طور کلی ورود روحانیت به کارهای اجرایی دولتی که به شدت مورد نهی آیت الله مطهری بود به این نهاد آسیب زده است.

روزنامه جمهوری‌اسلامی: دولتِ رئیسی، دولت لاپوشانی است / کمبود دارو، سلامتی مردم را به خطر انداخته است
روزنامه جمهوری‌اسلامی: دولتِ رئیسی، دولت لاپوشانی است / کمبود دارو، سلامتی مردم را به خطر انداخته است

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است