کد خبر : 249999
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ - 14:17
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

جمعه پرحادثه در سمیرم

رئیس جمیعت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: عصر روز گذشته در تماس با جمعیت هلال احمر گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر کوهنورد از کوه پازن پیر دنا اعلام شد که نیروهای امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

جمعه پرحادثه در سمیرم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدعلی داودی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم اظهار داشت: روز جمعه اهالی منطقه پادنا متوجه جسدی در رودخانه می‌شوند که پس از گزارش اهالی، جسد با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال احمر از آب بیرون کشیده شد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: جسد متعلق به خانمی حدودا ۳۵ ساله بود که تحویل نیروی انتظامی شد، هویت و علت غرق شدن این فرد در دست بررسی است.

داودی تصریح کرد: عصر روز گذشته در تماس با جمعیت هلال احمر گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر کوهنورد از کوه پازن پیر دنا اعلام شد که نیروهای امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم بیان کرد: کوهنوردان دو نفر بودند که یکی از آن‌ها به‌علت سقوط از کوه از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود.

همچنین روز گذشته بخشی از مراتع شهرستان سمیرم طعمه حریق شد که با تلاش تیم‌های منابع طبیعی، بسیج و مشارکت ساکنین محلی، اطفا شد.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است