کبریت چند سالی پس از اختراعش به ایران آمد و ابتدا در لوکسفروشیها و بعدها در سیگارفروشیها فروخته و عرضه شد. کبریت در قدیم با چوب شاهدانه ساخته میشد و یک یا دو سرش آغشته به گوگرد مذاب بود و هنگام برخورد با جسم مشتعل روشن میشد.
کبریتهای معروف به سایشی در سال ۱۸۲۸ میلادی (۱۲۰۵ خورشیدی) اختراع و شش سال بعد به ایران آورده شدند. از جمله مهمترین کارخانههای کبریتسازی میتوان به کارخانجات توکلی، ممتاز، زنجان و همدان اشاره کرد که بعدها و با افزایش کارخانجات کبریتسازی سندیکای کبریتسازان نیز در سال ۱۳۳۰ خورشیدی شکل گرفت. در جریان مبارزات مشروطیت یک کارگاه ابتدایی توسط حاج میرزا حسین واعظ در شهر تبریز دایر شد که روی قوطی های آن شعارهای ملی چاپ می شد.مدتی بعد از آن خانواده های توکلی و خوئی بطور جدی نسبت به اقدام کارخانه و تولید کبریت با کیفیت مرغوب اقدام کردند.
ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشماندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.