کد خبر : 295528
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - 23:37
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

خب سوالی که برای همه می تواند پیش آید این است که، تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟ چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند و کجا می تواند مفیدتر باشد؟

بروشور چیست؟

به دفترچه ای می گویند که مطالب توصیفی و تبلیغاتی روی آن باشد. این دفترچه ها جزو اسناد تبلیغاتی شناخته شده ای هستند که برای معرفی خدمات یا محصولات یک سازمان استفاده می شوند. این بروشورها همچنین مشتریان را از مزایا و خدمات جدید و منظم مطلع می کنند و بر روی کاغذ با کیفیت خوب چاپ می شوند.

در کل نشریه ای است که می تواند برای ارائه اطلاعات در مورد یک شرکت یا یک فرد مورد استفاده قرار گیرد. بروشورها اغلب برای اطلاع رسانی یا متقاعد کردن مردم در مورد چیزی استفاده می شوند. معمولاً اندازه آنها A5 است و یا از طریق پست ارسال می شود، حضوری تحویل داده می شود و یا در نمایشگاه ها توزیع می شود.

چگونه می توانید از بروشور برای کسب و کار خود استفاده کنید؟

طراحی بروشور نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و باید شامل تمام اطلاعات مربوطه باشد تا پاسخ مطلوب را از خوانندگان (اغلب مشتریان) دریافت کند.

به عنوان مثال، بروشورها در نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها یا سایر رویدادهای تجاری ارائه می شوند. طراحی برای جذب افراد به بروشور شما ضروری است. با این حال، شما باید جنبه های دیگری مانند محتوا را نیز در نظر بگیرید. همچنین باید ساختار خوبی داشته باشد تا خواندن آن آسان باشد.

کاتالوگ چیست؟

طراحی کاتالوگ و کاتالوگ نوعی نشریه است که می توانید از آن برای نمایش محصولات خود استفاده کنید. رایج ترین استفاده از کاتالوگ ها در فروشگاه های خرده فروشی است، جایی که آنها را به خریدارانی که در قفسه ها جستجو می کنند، تحویل می دهند.

به طور کلی کاتالوگ به فهرستی از خدمات یا محصولاتی گفته می شود که به صورت منظم و مرتب چیده شده اند. هدف از این کار این است که مشتریان بتوانند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنند. کاتالوگ در تمامی مکان ها مانند فروشگاه ها، مغازه ها، اماکن آموزشی، کتابخانه ها و … موجود است و تمامی جزئیات در آن قابل مشاهده است، اما اغلب برای فروشگاه های آنلاین استفاده می شوند و به مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول قبل از خرید آن می دهند. آنها اغلب به صورت کتاب منتشر می شوند و اقلامی را با جزئیات بیشتر به مشتریان بالقوه می فروشند.

به عنوان مثال، اگر کاتالوگ در فروشگاهی وجود دارد، می توانید تمام جزئیات محصول را مشاهده کنید و اگر کاتالوگ های یک کتابخانه را مشاهده کنید، می توانید تمام جزئیات مربوط به کتاب را مشاهده کنید، مانند: نام کتاب، نویسنده، موضوع و ژانر کتاب .. می بینیم که.

چگونه می توانید از کاتالوگ برای کسب و کار خود استفاده کنید؟

راه های زیادی برای استفاده از کاتالوگ برای تبلیغ کسب و کارتان وجود دارد و می توانید از آن به عنوان ابزاری عالی برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. اگر می خواهید از بودجه بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید، ممکن است یک کاتالوگ چاپی دقیقاً همان چیزی باشد که نیاز دارید.

کاتالوگ ها یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای بازاریابی کسب و کار شما هستند و نیازی به سرمایه گذاری هنگفتی در مواردی مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی یا تبلیغات تلویزیونی گران قیمت ندارند.

علاوه بر این، کاتالوگ چاپی یک راه عالی برای ارائه طرح های با کیفیت بالا به مشتریان است. هر بار که کاتالوگ های محصولات را تحویل می گیرند، مطمئن می شوند که حواسشان به شماست.

طراحی کاتالوگ و بروشور توسط شرکت های تبلیغاتی

در طراحی کاتالوگ و بروشور انتخاب یک شرکت تبلیغاتی چون مدرن طرح بسیار مهم است. زیرا نحوه عکاسی صنعتی حرفه ای و طراحی کاتالوگ که صورت می گیرد توسط یک تیم خبره و متخصص مارکتینگ انجام شده که بسیار برای بازاریابی و جذب مشتری اثربخش است و نباید از آن براحتی گذشت. کافیست یکبار مشتری مدرن طرح شوید تا رونق را در کسب و کارتان حس کنید.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

بسیاری از مردم بروشورها و کاتالوگ ها را اشتباه می گیرند، زیرا هر دو اطلاعاتی درباره یک محصول ارائه می دهند در حالی که این کار را نمی کنند و متفاوت هستند. در زیر تفاوت بروشور و کاتالوگ را شرح می دهیم:

محتوا

یکی از تفاوت بروشور و کاتالوگ در نوع محتوا است. کاتالوگ در واقع بروشور یا کتابچه ای است که محصولات و خدمات موجود برای فروش را با توضیحات کامل در مورد قیمت ها، مشخصات و … فهرست می کند، در مورد بروشور اطلاعات کلی در مورد محصول یا سازمان ارائه می شود. در واقع کاتالوگ با هدف ارائه به مشتری و فروش محصول طراحی و چاپ می شود در حالی که بروشور برای معرفی برند است. کاتالوگ به مشتری کمک می کند تا خدمات یا محصولاتی را که سازمان شما ارائه می دهد بهتر ببیند و درک کند.

طراحی

یکی دیگر از تفاوت بروشور و کاتالوگ در نوع طراحی است. معمولا بروشور به گونه ای طراحی می شود که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می کند و تمام اطلاعات کلی در مورد خواسته های شما را در اختیار مخاطب قرار می دهد. اما کاتالوگ فضا و امکان بیشتری برای ارائه اطلاعات کلی و جزئی دارد. و با دیدی متفاوت طراحی شده است.

کاربرد

تفاوت بسیار کوچک و ظریفی در استفاده از کاتالوگ و بروشور وجود دارد. بروشورها عمدتاً برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند در حالی که کاتالوگ ها عمدتاً برای معرفی محصولات و خدمات طراحی شده اند.

هدف

هدف از طراحی بروشور را می توان توصیفی از سازمان یا شرکت شما دانست که ویژگی های برجسته سازمان شما را به تصویر می کشد و هدف از کاتالوگ در واقع ارائه توضیح کوتاه و مختصر در مورد قیمت ها و سایر مشخصات است.

سوالات متداول

چگونه یک بروشور را تشخیص می دهید؟

بروشور یک ورق کاغذ تا شده و یا چند صفحه ای است که برای فروش محصولات یا خدمات یک شرکت استفاده می شود. این تکه کاغذ را می توان چندین بار تا کرد تا صفحات جداگانه ایجاد شود یا چندین صفحه به هم متصل شوند. اصطلاح “کتابچه” گاهی اوقات برای یک بروشور استفاده می شود.

چگونه کاتالوگ منیجر را باز کنم؟

می‌توانید با استفاده از گزینه‌های منو در ویندوز یا یک فرمان در ویندوز یا لینوکس، رابط کاربری برای Catalog Manager را راه‌اندازی کنید. در ویندوز، از منوی Start، Oracle Business Intelligence و سپس Catalog Manager را انتخاب کنید، همچنین می توانید برای دریافت خدمات طراحی کاتالوگ با کارشناسان ما در مدرن طرح تماس بگیرید.

اخبار مرتبط:
جمالی‌نوبندگانی: مردم می‌گویند چرا رای بدهیم وقتی کسی دغدغه ما را نَدارد
جمالی‌نوبندگانی: مردم می‌گویند چرا رای بدهیم وقتی کسی دغدغه ما را نَدارد

نماینده ادوار مجلس گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات چند دوره اخیر را نگاه کنیم، هر دوره نسبت به دوره قبل کاهش میزان مشارکت را داشتیم چون وقتی تخریب جای رقابت را می گیرد مردم می گویند «فرقی ندارد به چه کسی رأی دهیم، هر کسی رأی بیاورد آخرش مشخص می شود که دغدغه مردم و کشور ندارد».

آذری‌جهرمی: مجلس یازدهم، با سابقه خودتحریمی و تحدید ارتباطات بین المللی، با تعطیلی شنبه‌ها برای امکان بیشتر ارتباطات بین المللی موافقت کرد؛ ملت را چه فرض می‌کنید؟
آذری‌جهرمی: مجلس یازدهم، با سابقه خودتحریمی و تحدید ارتباطات بین المللی، با تعطیلی شنبه‌ها برای امکان بیشتر ارتباطات بین المللی موافقت کرد؛ ملت را چه فرض می‌کنید؟

وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامش نوشت: مجلس یازدهم، با سابقه تصویب قانون اقدام راهبردی و تلاش برای تصویب طرح صیانت و با پیشینه تشدید خودتحریمی و تحدید ارتباطات بین المللی ایران، با تعطیلی شنبه ها برای امکان بیشتر ارتباطات و تجارت بین المللی موافقت کرد. ملت را چه فرض می کنید؟

سفیر سابق ایران در عراق معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه شد
سفیر سابق ایران در عراق معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه شد

ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است