کد خبر : 62659
انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - 07:05
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۸ ساله/ عاقد: خانواده عروس و داماد سن واقعی زوجه را به من نگفتند

ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۸ ساله/ عاقد: خانواده عروس و داماد سن واقعی زوجه را به من نگفتند

در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه دادند.


به گزارش سایت خبری مدآرا، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که در آن گفته می‌شود، در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، دختر بچه‎ای حدود ۹ سال به عقد موقت پسر حدود ۲۲ تا ۲۸ ساله در آمده است.در پی انتشار این فیلم در فضای مجازی حجت الاسلام خوب نژاد عاقد این مراسم در گفت‎وگویی با بیان اینکه نوع خطبه جاری شده صیغه محرمیت یا همان موقت ادامه‌دار بوده است گفت: به علت دسترسی نداشتن به شناسنامه زوجه و اعتماد به خانواده عروس و داماد که گفته بودند زوجه ۱۰ تا ۱۱ سال سن دارد، صیغه محرمیت را خوانده است.

او گفت: بنا به اصرار خانواده داماد و عروس که از بستگان بسیار نزدیک همدیگر هستند و با هدف اینکه زوجین تا رسیدن به سن قانونی ازدواج با هم محرم باشند و رفت و آمد خانوادگی داشته باشند، بین آن‌ها صیغه محرمیت جاری کرده است.

رحیمی سردفتر ازدواج و طلاق شهرستان بهمئی هم گفت: تاکنون هیچ مدرکی دال بر ازدواج رسمی این زوج در دفاتر این شهرستان ثبت نشده است.

 

توئیت معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این رابطه

ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان 28 ساله/ عاقد: خانواده عروس و داماد سن واقعی زوجه را به من نگفتند

حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی هم در این رابطه گفت: من هم این فیلم را در فضای مجازی مشاهده کرده‌ام، اما از جزئیات بی خبر هستم.

او با بیان اینکه این مساله اتفاق تلخی است، اظهارکرد: به دلایلی ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبت نکنم.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: البته بی تفاوت نخواهیم بود و دستگاه‌های متولی در حدود اختیارات و وظایف قانونی ورود خواهند کرد.

اخبار مرتبط:
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از مسدود شدن مسیر میدان امام علی به سمت چهارراه باباقاسم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است