کد خبر : 293315
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - 17:08
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: در عملیات بَعدی زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد

راستینه گفت: در عملیات اخیر هدف ما فقط پایگاه‌های نظامی بود که سفارت ما را مورد حمله قرار داده بود و به زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل حمله نکردیم اما اگر پاسخ اسرائیل علیه سرزمین ما باشد، طبیعتا پاسخ ما فراگیر، همه‌جانبه و صدها برابر قوی‎‌‌تر از آنچه رخ داده، خواهد بود.

نماینده مجلس: در عملیات بَعدی زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد

به گزارش سایت خبری مدارا، دیدبان نوشت: احمد راستینه، نماینده مجلس درخصوص اینکه چنانچه اسرائیل بخواهد اقدام متقابلی در پاسخ به عملیات وعده صادق انجام دهد، واکنش ایران چه خواهد بود، گفت: «اقدام ایران آنچنان فراگیر، دقیق، هوشمند و در یک عملیات ترکیبی بود که طراحان نظامی دنیا را به شدت شگفت‌انگیز کرد. این عملیات ترکیبی پیچیده نشان از ظرفیت‌های بی‌نظیر جمهوری اسلامی در پاسخ به هر متجاوزی بود. بنابراین به نظر می‌رسد که اسرائیل چنین خطای راهبردی را انجام ندهد.»

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: «اگر اسرائیل چنین خطایی راهبردی را در پاسخ به جمهوری اسلامی انجام دهد، ظرفیت‌های بی‌نظیری در اختیار داریم که پاسخ ما را ویرانگر و به شدت مستحکم و فراگیر خواهد کرد.»

راستینه در پاسخ به اینکه در صورت اقدام متقابل اسرائیل، پاسخ ایران در چه سطحی خواهد بود، گفت: «در عملیات اخیر هدف ما فقط پایگاه‌های نظامی بود که سفارت ما را مورد حمله قرار داده بود و به زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل حمله نکردیم اما اگر پاسخ اسرائیل علیه سرزمین ما باشد، طبیعتا پاسخ ما فراگیر، همه‌جانبه و صدها برابر قوی‎‌‌تر از آنچه رخ داده، خواهد بود. این پاسخ ویرانگر رژیم اسرائیل را به پایان عمر نکبت خود نزدیک خواهد کرد.»

وی همچنین درباره اینکه آیا ممکن است ایران در واکنش به اسرائیل غیرنظامی‌ها را مورد هدف قرار دهد، بیان کرد: «اگر اسرائیل بخواهد واکنشی نشان دهد ما هم به صورت فراگیر و همه‌جانبه پاسخش را خواهیم داد.»

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است