کد خبر : 293160
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - 01:02
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب میان این شورا و یکی از پایگاه های خبری را تکذیب و اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب میان این شورا و یکی از پایگاه های خبری را تکذیب و اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعلام‌ خبر عدم انتساب پایگاه خبری نور نیوز به این شورا، اعلام کرد:

با توجه به این که در برخی رسانه‌ها از پایگاه خبری تحلیلی “نورنیوز” به عنوان رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی یاد می شود، دکتر رضا سراج معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شعام اعلام کرد:

شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود. ضمن اینکه با هیچ کدام از رسانه‌ها، دارای ارتباط اختصاصی و ویژه نیز نمی باشد.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است