کد خبر : 290965
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - 16:37
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

پلمب انباری با ۱۳۰ میلیارد قطعات یدکی کامیون در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار حاوی محموله قطعات یدکی کامیون به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبرداد.

پلمب انباری با ۱۳۰ میلیارد قطعات یدکی کامیون در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار رد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح نظارت و کنترل انبارها و باربری‌ها با هدف مبارزه با قاچاق کالا از دپوی محموله‌ای از انواع قطعات لوازم و قطعات یدکی کامیون در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل و انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این انبار محموله‌ای از انواع قطعات یدکی کامیون که همگی فاقد مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا این محموله توقیف و در این خصوص پرونده تشکیل که تحت رسیدگی کارشناسی است.

اخبار مرتبط:
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است

استاندار اصفهان گفت: انتقال آب از دریای عمان به اصفهان یکی از سریع‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در کشور است و با حمایت صنایع بزرگ در مدار پیشرفت و شکوفایی قرار دارد.

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که از ۵ مغازه درشهرستان کاشان ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است