کد خبر : 290710
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - 20:36
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در شهر اصفهان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ علی اصغر زارع با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت مولی الموحدین امیر مؤمنان علی (ع) گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن مراسم‌های ویژه شب‌های قدر محدودیت‌های ترافیکی در اطراف محل‌های برگزاری این مراسم به ویژه در گلستان شهدا که همه ساله با حضور پرشور مردم شهید پرور اصفهان برگزار می‌شود اعمال خواهد شد.

به نوشته مهر؛ وی افزود: براین اساس از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا داده ممنوع است و در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، میدان بسیج، چهارراه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و … اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همچنین توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتور سیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده به ویژه مهدیه رباط، چهارراه عسگریه ممنوع است.

سرهنگ زارع گفت: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و رو به روی آن برای پارک موتور سیکلت ها پیش بینی شده است و به همین خاطر از شهروندان می‌خواهیم که از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های در نظر گرفته شده خودداری کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده و پیش بینی وسایل حمل و نقل عمومی درخواست می‌گردد از شهروندان انتظار داریم برای روان سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند و از توقف‌های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای آنان خودداری کنند.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است