کد خبر : 286010
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - 12:07
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

شورای وحدت: شخصیت‌های مهم انقلاب از لیست ما حمایت می‌کنند

سایت اصولگرا نوشت: لیست شورای وحدت مورد اجماع همه آنهایی است که باور به میانه‌روی و عقلانیت و البته اصول انقلاب اسلامی دارند.

شورای وحدت: شخصیت‌های مهم انقلاب از لیست ما حمایت می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا، سایت نامه نیوز که اخبار شورای وحدت را پوشش می‌دهد نوشت: لیست‌های انتخاباتی منتشر شد تا اکنون بشود قضاوتی دقیق درباره آرایش گروه‌های سیاسی بر مردم عیان شود‌ در این بین به هر سو می‌نگریم عنصر اصلی تشکیل لیست‌های انتخاباتی کسب قدرت سیاسی است؛ چنانکه می‌بینیم برخی گروه‌ها با یکدیگر همگرایی انتخاباتی پیدا کرده‌اند که به دلیل اختلافات پیشین هیچکس تصور نمی‌کرد آنها هم‌نشین هم شوند اما برای به احتمال به دست‌آوری چند کرسی بیشتر مجلس هم‌نشین یکدیگر شدند. در این بین اما شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی نشان با ارائه لیستی منسجم از افرادی که به اصول راستین انقلاب اسلامی باور دارند و در عین حال اهل قدرت‌طلبی و مال‌اندوزی نیستند، روزنه‌ای است رو به امید برای ساخت روزهایی بهتر.

شورای وحدت در لیست خود دو اصل مهم را لحاظ کرده است؛ نخست باورمندی واقعی به اصول انقلاب و دوم پرهیز از هرگونه افراط و تفریط. شورای وحدت ثابت کرد که اهل تسماح با هیچ گروهی که به انحاء مختلف در سال‌های اخیر خسارت‌هایی بر کشور تحمیل کرده‌اند نیست و هویت اعتقادی-سیاسی‌اش از هر امر فرعی دیگری مهم‌تر است.

اکنون لیست شورای وحدت مورد اجماع همه آنهایی است که باور به میانه‌روی و عقلانیت و البته اصول انقلاب اسلامی دارند.

شورای وحدت با ارئه لیست انتخاباتی خود ثابت کرد در عین حال که اهل جدال با دیگر گروه‌های سیاسی نیست و نمی‌خواهد با فضای انتخابات را ملتهب کند اما از نقدهای حدی خود به عملکرد طیف‌هایی در مجلس یازدهم و نیز رادیکال‌هایی که با افراط‌گری‌های خود هزینه‌هایی سنگین را به کشور تحمیل کردند نیست‌.

از سوی دیگر اکنون همه شخصیت‌های مهم انقلاب اسلامی که مورد توجه مردم قرار دارند از لیست وحدتی‌ها حمایت می‌کنند و این امید می‌رود با ورود نیروهای میانه‌رو و در عین حال باورند. به اصول انقلاب تحولی مهم در شیوه اداره تقینینی-نظارتی کشور به وجود آید و مردم روزهایی بهتر را شاهد باشند.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است