کد خبر : 282662
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - 10:50
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

انبار ۱۰ میلیارد تومانی تجهیزات قاچاق خودرو کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع لوازم یدکی و تجهیزات لوکس خودرو که در یکی از انبارهای شهر اصفهان دپو شده بود، خبر داد.

انبار ۱۰ میلیارد تومانی تجهیزات قاچاق خودرو کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی تعداد زیادی لوازم یدکی و تجهیزات لوکس خودرو در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی‌های قضائی با حضور متصدی انبار از محل بازدید کردند و در نتیجه تعداد ۵۳ قلم انواع لوازم یدکی و تجهیزات لوکس خودرو قاچاق را کشف و یک نفر در این رابطه را دستگیر کردند.

علینقیان پور با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا کالاها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و پرونده آن برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

اخبار مرتبط:
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است
انتقال آب از دریا به اصفهان یکی از سریعترین پروژه‌های کشور است

استاندار اصفهان گفت: انتقال آب از دریای عمان به اصفهان یکی از سریع‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در کشور است و با حمایت صنایع بزرگ در مدار پیشرفت و شکوفایی قرار دارد.

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که از ۵ مغازه درشهرستان کاشان ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است