کد خبر : 280905
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - 06:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رونق گردشگری روستایی اولویت دولت سیزدهم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تسهیلات و پشتیبانی‌های مالی قابل توجهی در راستای رونق گردشگری روستایی در دولت سیزدهم در نظر گرفته شده است.

رونق گردشگری روستایی اولویت دولت سیزدهم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه ستاد سفر استان اصفهان گفت: این نشست به میزبانی شهرستان تیران و کرون با حضور مدیران و مسؤولان مرتبط در ۹ شهرستان غربی استان تشکیل شد.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: رویکرد اصلی جلسات این ستاد شناسایی مشکلات و چالش‌های دستگاه‌های متولی در حوزه گردشگری و هم‌فکری و مشورت برای رفع این مشکلات است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: مقارن بودن ماه مبارک رمضان با عید نوروز و کنگره ملی شهدا در بهار سال آینده می‌تواند زمینه‌ساز نوروزی شاد، معنوی و قرآنی باشد.

زینلیان افزود: کمیته‌های مختلفی برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و تلاش می‌شود تا شاهد سفرهای ایمن، شاد و خاطره‌انگیز به استان اصفهان باشیم.

وی متذکر شد: دستگاه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی هستند و حسب تجارب خوبی که از سال‌های گذشته دارند درصدد رشد سفرهای نوروزی در سراسر استان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پیش بینی شود در نوروز ۱۴۰۳ شاهد حداقل ۱۰ درصد افزایش سفرهای نوروزی باشیم زیرا این استان در عرصه‌های مختلف گردشگری سرآمد استان‌های کشور است و تلاش شده با فعالیت‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های گردشگری انجام شده، مقصدی شایسته برای مسافران باشد.

زینلیان عنوان کرد: در استان اصفهان بیش از ۵ منطقه نمونه گردشگری با ظرفیت چند هزار نفر داریم که سال‌های گذشته در مدار خدمت‌رسانی نبود، امید است با این ظرفیت شاهد رونق گردشگری استان باشیم.

وی در خصوص گردشگری روستایی اظهار کرد: در ماه‌های آینده ۲۵۰ میلیارد تومان ماشین آلات در حوزه روستایی وارد استان اصفهان خواهد شد همچنین تسهیلات و پشتیبانی‌های مالی قابل توجهی در راستای رونق گردشگری روستایی در دولت سیزدهم در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است