کد خبر : 280865
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - 22:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استاندار اصفهان:

تأمین مسکن برای مردم درگیر بوروکراسی اداری نشود

استاندار اصفهان استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها درخصوص مسکن، گفت: تامین زمین برای مردم به هیچ عنوان نباید به دلایلی از جمله بوروکراسی اداری معطل بماند.

تأمین مسکن برای مردم درگیر بوروکراسی اداری نشود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی بعد از ظهر سه‌شنبه در یک‌صد و پانزدهمین نشست شورای مسکن استان اصفهان که در آن وضعیت تأمین مسکن در شهرستان فریدن به صورت ویژه بررسی شد، با تأکید بر تسهیل گری و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط در پیشرفت ساخت و ساز مسکن در استان اظهار داشت: تأمین زمین برای مردم به هیچ عنوان نباید به دلایلی از جمله بروکراسی اداری معطل بماند.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: مصوبات شورای مسکن استان لازم الاجراست و انتظار می‌رود در دستور کار جدی دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.

استاندار اصفهان تأکید کرد: مسائل و چالش‌هایی که درون استان با تعامل قابل رفع است به سطح ملی ارجاع داده نشود زیرا در این صورت تنها زمان بسیاری صرف می‌شود و این گذشت زمان به ضرر مردم است.

مرتضوی با تأکید بر رویکرد دولت سیزدهم بر ساخت و تأمین مسکن، گفت: این مهم در اولویت امور دولت سیزدهم قرار دارد و شایسته نیست امری که مورد انتظار رهبر انقلاب و ریاست جمهوری است با گرفتار شدن در بروکراسی اداری، زمین بماند.

وی در مورد تمرکزگرایی امور در تهران و تأخیر در انجام امور، بیان کرد: لیست اختیاراتی که ضروری است به استان تفویض و محول شود را تهیه و به استانداری ارائه کنید تا با تعامل با وزیر راه و شهرسازی، اختیارات مورد نیاز برای استان اخذ شود.

استاندار اصفهان اظهار داشت: در تمامی موارد طرح نهضت ملی مسکن (میزان پیشرفت پروژه‌ها، آورده متقاضی و …) با شفافیت کامل عمل شود و ضمن اطلاع رسانی صحیح مسیر ساخت و تحویل مسکن برای مخاطبان شفاف سازی شود.

مرتضوی در بخش دیگر نشست در مورد نوسازی و بازآفرینی شهری نیز گفت: در پایان سال از شهردارانی که در حوزه نوسازی و بازآفرینی شهری اقدامات مطلوبی انجام داده اند و عملکرد خوبی داشتند، تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: احیای بافت فرسوده در موضوع تأمین مسکن در اولویت ما قرار دارد و به هر میزان که بتوانیم از بافت فرسوده استفاده و در راستای بازآفرینی شهری قدم برداریم برای مردم سود است و دچار مشکلات بعدی نخواهیم شد.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است