کد خبر : 276443
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - 22:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استاندار اصفهان: حق نداریم از سنجش عملکرد کاریمان جلوگیری کنیم

استاندار اصفهان گفت: مدیران باید با ارائه آمار‌های واقعی باعث افزایش کیفیت و ارتقای عملکرد مجموعه تحت نظر خود شوند و حق نداریم از این که خط‌کش بر عملکرد ما گذاشته شود، جلوگیری کنیم.

استاندار اصفهان: حق نداریم از سنجش عملکرد کاریمان جلوگیری کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در حاشیه مراسم بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به منظور شهادت سیدرضی موسوی، شهید جبهه مقاومت در حمله رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مسابقه‌‌ای در مسیر خدمت‌رسانی ترتیب داده شده است، ماموریت بسیار مهمی است، تاخیر در برگزاری مراسم به این دلیل است که با شرایط پرکاری دولت تداخل پیدا می‌کرد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: اصل تکریم و قدردانی و معرفی کردن الگو‌ها در مسیر حرکت جامعه یک امر پسندیده و برخاسته از معارف اهل بیت علیهم السلام است؛ باید بدانیم کاری که انجام می‌دهیم، جهت‌‌گیری آن به چه سمت خواهد بود.

مرتضوی تصریح کرد: ‌زندگی کاری و ماموریت‌های اداری ما بخشی از اعمال ما بر اساس فرمایشات امامان و معصومین است، رو به جلو حرکت کردن، حسن تدبیر و سعه صدر باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان با انتقاد از شرکت نکردن برخی دستگاه‌ها در ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این که دستگاهی در این جشنواره غیبت دارد اگر موجه نباشد باید با توبیخ و تنبیه مواجه شود؛ حق نداریم از این که خط‌کش بر عملکرد ما گذاشته شود، جلوگیری کنیم، تلاش شده است با دقت و توسعه شاخص‌ها کار خوبی در استان انجام شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها باید به این امر اهتمام داشته باشند و با ارائه آمار‌های واقعی باعث افزایش کیفیت و ارتقای عملکرد مجموعه تحت نظر خود شوند.

مرتضوی گفت: استان اصفهان در سطح عالی و جزو ۵ استان برتر کشور ارزیابی شده است، این مرهون عملکرد مناسب همه حوزه‌ها است و از همتی که بابت این خدمت‌رسانی انجام شده است، تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط:
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از مسدود شدن مسیر میدان امام علی به سمت چهارراه باباقاسم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است