کد خبر : 239066
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - 10:33
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از تهیه و توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدنوید متقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه و با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار به‌ویژه در ماه مبارک رمضان و با مشارکت و کمک خیرین و حامیان این جمعیت، بیش از ۸ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان سراسر استان اصفهان توزیع شد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: این کمک‌های مومنانه با ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان، از آغاز پویش تا دومین شب قدر ماه مبارک رمضان با همراهی داوطلبان و پرسنل در میان خانوارهای جامعه هدف استان توزیع شد.

متقی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۶۰ بسته معیشتی فقط از خانه‌های هلال در روستاها جمع‌آوری شده است، بیان کرد: بسته‌های معیشتی که شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب، شکر، قند و بعضاً خرما، شیرینی، گوشت و مرغ بوده است در ۲۸ شهرستان تهیه و تقسیم شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: پوشش امدادی و آماده‌باش پایگاه‌ها برای مراسمات بزرگ در تمام استان، کمک‌های غیر معیشتی مانند پرداخت قبوض نیازمندان و کمک‌های بلاعوض دارو و درمان از خدمات دیگر جمعیت هلال احمر در ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه هر ساله بهداشت و درمان مراسم حج با جمعیت هلال احمر است، گفت: معاینات پزشکی ۷ هزار حجاج بیت الحرام در استان، از ۲۸ اسفند شروع شده و کماکان در این ماه ادامه دارد که شناسایی و آماده‌سازی پزشکان همراه حجاج نیز توسط جمعیت صورت گرفته است.

اخبار مرتبط:
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از مسدود شدن مسیر میدان امام علی به سمت چهارراه باباقاسم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است