کد خبر : 221512
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - 21:49
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

حضور مردمی به سبک ۹ دی، ظرفیت حل معضلات کشور را دارد

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در ۹ دی را خنثی‌کننده نقشه‌های دشمن دانست و گفت: این حرکت می‌تواند معضلات داخلی کشور را با ظرفیتی که دارد به نحو مطلوب حل کند و همچنین سدی فولادین در مقابل هرگونه هجمه خارجی باشد.

حضور مردمی به سبک ۹ دی، ظرفیت حل معضلات کشور را دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به اینکه ۸ دی‌ماه ۱۳۸۸ در اصفهان برگ افتخار ملت مسلمان و عزیز اصفهان در کتاب انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: ۹ی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی، نشان‌دهنده عمق تکیه مردم به مبانی دینی و قرآنی، عمق فهم و درک قلبی و بصیرت و عمق دشمن‌شناسی مردم ایران را نشان می‌دهد.

وی افزود: این روز، اقتدار خدا در مشت‌های گره شده مردم ایران در سطح جهان و قدرت الهی در چهره‌های انقلابی ملت بر علیه دشمن و استکبار بود.

به نوشته ایسنا؛ عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: حضور مردم در روزهای ۸ و ۹ دی در میدان، خنثی‌کننده نقشه‌های استکبار و نشان‌دهنده اطاعت تشکیلاتی بر مبنای اطاعت قلبی و ایمانی از ولی‌فقیه بود، این حرکت می‌تواند معضلات داخلی کشور را با ظرفیتی که دارد به نحو مطلوب حل کند و همچنین سدی فولادین در مقابل هرگونه هجمه خارجی باشد.

وی تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد این است که ما باید با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم و لازمه این کار حضور فرهیختگان در تولید محتوا بر مبنای انقلاب اسلامی و توجه به مبانی و اصول آن در سطح جهان است.

سالک تصریح کرد: اگر فکر کنیم که فتنه دیگری در راه نخواهد بود، اشتباه کرده‌ایم، استکبار جهانی بر مبنای سیاست خود در پی نابودی اسلام ناب است. چنانکه قرآن می‌فرماید: “وَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم”، جریان استکباری صهیونیست و مسیحیت آمریکایی از ما راضی نمی‌شوند، مگر اینکه دست از حرکت اسلامی و ضداستکباری خود برداشته و تابع آنها شویم، در صورتی که ملت ایران تابع قرآن و اسلام ناب است و با وحدت کلمه اهداف خود را در راستای مبانی انقلاب پیش خواهد برد.

سالک افزود: ظرفیت عظیم ۹ دی می‌تواند در حل مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور و حتی مقابله با شبکه نفوذ دشمنان در مراکز تصمیم‌سازی و معرفی آنها به ملت ایران موثر باشد به شرط آنکه مسئولین بستر حضور مردم ایران را در مسائل مختلف به نحو منطقی و صحیح تعریف و طراحی کنند

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است