کد خبر : 175492
انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - 14:50
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

عدم حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی از طرف Afc نبود

عدم حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی از طرف Afc نبود

به گزارش مدارا، سیدحمید سجادی در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان ورزشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  خوشحالم کمیته ملی المپیک در ادامه برنامه های خود امروز را به رونمایی از سردیس ها اختصاص داد. جمع وزینی در این جلسه بودند، مدیران، پیشکسوتان و برخی روسای فدراسیون ها حضور داشتند. بعد از دوران قهرمانی نیاز به فرهنگ سازی و یادآوری مجدد داریم، اینکه چه مراحلی طی شده است. ما در حین قهرمانی و بعد از آن مواردی داریم بنابراین دستگاه هایی مانند وزارت و کمیته هستند که یکی از رسالت های آنها ارج نهادن و بزرگداشت مقام این قهرمانان است.

وزیر ورزش و جوانان درباره بلاتکلیفی، برخی فدراسیون‌ها خاطرنشان کرد: برخی ثبت نام ها شروع شده و بقیه هم در حال انجام شود.

وی درباره اینکه در ۴ سال گذشته انتقادات زیادی به وزیر به خاطر سیاست های معاونت قهرمانی وارد شده، تصریح کرد: هرجایی می‌شد تغییر انجام داد این کار را کردیم، بررسی ها در حال انجام است، هر جایی لازم باشد انجام می شود.

وی در خصوص جلسه ستاد بازی‌های آسیایی، گفت: در حال برنامه ریزی هستیم هر چه سریعتر انجام شود. جلسات تخصصی با برخی فدراسیون ها را آغاز کرده ایم با فدراسیون هایی که قرار است افتخارآفرینی داشته باشند جلسات تخصصی داشته باشیم.

وزیر ورزش درباره بازی ایران و کره  و اینکه بدون تماشاگر است، گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. این دستورالعملی است که AFC داده است. تا دیروز با استاندار شخصا هماهنگ کردم، مجوز هم صادر شده بود. ما ۱۰ هزار نفر مجوز داشتیم، دوست داشتیم به دنیا بگوییم واکسیناسیون موفقیت آمیز بوده است. دیشب گفتند از طرف Afc بلیت فروشی نبوده است. در خصوص حضور بانوان هم باید قبل از هر بازی بررسی خاص خودش انجام شود. ما دوست داریم لیگ هم با حضور تماشاگران برگزار شود.

سجادی درباره انتظاراتی که علیرضا دبیر درباره حمایت از کشتی، گفت: کشتی ورزش اول است و وظیفه داریم به نحو احسن کنار آنها باشیم نیازهایی که داشتند انجام دادیم و در خدمت آنها هستیم.

اخبار مرتبط:
انتقاد ۲ نامزد انتخابات مجلس از قالیباف/ مجتبی رحماندوست: رئیس مجلس حق ندارد بگوید که تو را یک روز از حضور در مجلس محروم یا عزل می‌کنم
انتقاد ۲ نامزد انتخابات مجلس از قالیباف/ مجتبی رحماندوست: رئیس مجلس حق ندارد بگوید که تو را یک روز از حضور در مجلس محروم یا عزل می‌کنم

نامزد دور دوم انتخابات مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تنها دستگاهی است که رئیس آن نمی‌تواند کسی را عزل کند، این امکان دارد که معاون نظارت، قوانین و کارشناسان خودشان را جابه‌جا کنند، اما یک نماینده مجلس محکم می‌تواند در برابر رئیس مجلس هر چیزی را در چارچوب شرع، قانون و ادب بگوید، رئیس حق ندارد بگوید که تو را یک روز از حضور در مجلس محروم یا عزل می‌کنم. بنابراین ظرفیتی که برای اداره مجلس گذاشته شده است، یک ظرفیت مشارکت عمومی و اداره جمعی هست نه اداره فردی!

یسنا، دختر گلستانی پیدا شد
یسنا، دختر گلستانی پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد
رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد

ناصر چمنی، رئیس سابق کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت: دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات جامعه‌ی کارگری اضافه کرد. در دو سال گذشته افزایش دستمزد‌های کمتر از تورم تصویب شد و سال ۲۷ درصد و امسال ۳۵ درصد، بدون امضای نماینده کارگران اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است