کد خبر : 161554
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - 19:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به تعویق افتاد

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به تعویق افتاد

به گزارش سایت خبری مدارا؛  فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه امروز کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بر این شد که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ به تعویق بیفتد. بنابراین این آزمون در تاریخ ۶ تا ۸ مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: بر اساس تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شده است زمان برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ تغییر نخواهد کرد و  این آزمون در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: این سازمان با استفاده با تجریبات گذشته تمامی آزمون‌ها را با رعایت دقیق و جدی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد کرد.

پیش از این قرار بود آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه ۵، پنجشنبه ۶ و و جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود.

اخبار مرتبط:
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است