کد خبر : 141313
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - 14:26
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

نماینده مجلس: اگر ثابت شود وزیر ورزش در پرونده استراماچونی مقصر است باید غرامت آنرا از جیبش پرداخت کند

نماینده مجلس: اگر ثابت شود وزیر ورزش در پرونده استراماچونی مقصر است باید غرامت آنرا از جیبش پرداخت کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگوی تلویزیونی در خصوص پرونده بدهی استقلال به استراماچونی اظهار داشت: رای استراماچونی قابل پیش بینی بود که علیرغم توافقات مختلفی که پیشنهاد شده بود این جانب توافق به وجود نیامد و این موضوع باید ریشه یابی شود.

این موضوع باید کالبد شکافی شود که اراده‌ای که پشت این موضوع بوده که چه توافق بشود، چه بیاید و چه برود از سوی چه افرادی صورت گرفته است. ادعاهایی که توسط مدیران عامل دوره‌های مختلف به وجود آمده خصوصاً توسط مدیرعامل سابق باشگاه مطرح شده که عنوان کرده شخص وزیر ورزش مانع انجام این توافق شده مسائلی است که باید شفاف سازی شود.

من یک صحبت دارم و همان حرفی که راجع به پرونده ویلموتس زدم راجع به پرونده استراماچونی هم می‌زنم. مصببین این قراردادها باید پاسخگو باشند.

وی در مورد ادعای احمدسعادتمند که گفته بود در آستانه توافق با استراماچونی از او خواستند جلسه را ترک کند و به ایران برگردد هم گفت: من هم اظهارات سعادتمند را شنیدم و این اظهارات قطعاً نیاز به راستی آزمایی دارد و ما قطعاً دعوت خواهیم کرد از طرفین و اگر مسببینی با تصمیمات شخصی خودشان چنین زیانی به باشگاه استقلال زدند قطعاً این باشگاه نباید ضرر و زیان این تصمیمات شخصی را پرداخت کند.

حال این فرد بنا بر اظهارات آقای سعادتمند می‌خواهد وزیر ورزش باشد یا هر شخص دیگری قطعاً اظهارات ایشان را راستی آزمایی خواهیم کرد و همانطور که در پرونده ویلموتس گفتیم مسببین باید خسارت را از جیب خودشان پرداخت کنند در مورد استراماچونی هم مسببین آن باید این خسارت را در صورت اثبات باید این ضرر و زیان را از جیبشان پرداخت کنند.

اخبار مرتبط:
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از مسدود شدن مسیر میدان امام علی به سمت چهارراه باباقاسم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است