کد خبر : 287156
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - 10:37
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن و ترافیک زا در سطح معابر شهری اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح برخورد با تخلفات ساکن و ترافیک زا در سطح معابر شهری اصفهان در روزهای پایانی سال اجرا می‌شود.

اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن و ترافیک زا در سطح معابر شهری اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ اصغر زارع با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس راهور استان اصفهان برای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام و هماهنگی‌های لازم با دیگر نهادها انجام شده است.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه در سال جاری به دلیل همزمانی آغاز ماه مبارکه رمضان و روزهای پایانی سال از چند روز گذشته شلوغی خیابان‌ها و افزایش تردد را شاهد هستیم، ادامه داد: از این رو پوشش ترافیکی نقاطی که بیشتر تقاضای سفر داشت به ویژه مراکز تجاری را هم از نظر مکانی و هم از نظر زمانی پوشش داده‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه طرح‌هایی برای برخورد با تخلفات ساکن مانند توقف دوبله را در دستور کار داریم، افزود: این اقدام با تقویت ابزار هوشمند و غیرهوشمند در مراکز مانیتورینگ و دوربین‌ها و همچنین تقویت نیروهای راهور در سطح شهر محقق شد.

وی با بیان اینکه تاکنون وضعیت ساماندهی ترافیک مناسب بوده و قفلی ترافیک در اصفهان نداشتیم، گفت: در خصوص ساماندهی پروژه‌های عمرانی نیز توصیه برای ایمن‌سازی محوطه‌های کارگاهی به شهرداری و بخش خصوصی داده شده است.

سرهنگ زارع اضافه کرد: در مورد وسایل نقلیه سنگین که تردد آنها در شهر الزامی است نیز زمان تردد را تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه توصیه ما به شهروندان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است، تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا جایی که ممکن است از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و یا در صورت استفاده از وسایل شخصی از شرایط ترافیکی آگاهی داشته باشند تا در خیابان‌ها سرگردان نباشند.

اخبار مرتبط:
۳ خرداد، آغاز اعزام زائران بیت‌الله الحرام از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان
۳ خرداد، آغاز اعزام زائران بیت‌الله الحرام از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان گفت: اعزام ۷ هزار و ۸۵۳ زائر بیت‌الله الحرام از اصفهان و چهارمحال و بختیاری در قالب ۵۶ کاروان از ۲۴ اردیبهشت، توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی و از ۳ خرداد از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان آغاز می‌شود.

کلنگ احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در اصفهان بر زمین زده شد
کلنگ احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در اصفهان بر زمین زده شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: کلنگ احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در اصفهان بر زمین زده شد.

اسلامی: برگزاری کنفرانس هسته‌ای در اصفهان بزرگترین دستاورد است
اسلامی: برگزاری کنفرانس هسته‌ای در اصفهان بزرگترین دستاورد است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برگزاری کنفرانس بین‌المللی در اصفهان به عنوان قطب صنعت هسته‌ای بزرگترین دستاورد است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است