کد خبر : 280859
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - 21:42
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

زاکانی خواستار ردصلاحیت تاجگردون شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، طی توئیتی خواستار ردصلاحیت تاج‌گردون در انتخابات مجلس شد. وی در این باره نوشت: ‏ضمن بزرگداشت شایستگی‌های اعضای محترم شورای نگهبان بویژه فقهای عظیم القدر، انتظار می‌رود کسی که با بررسی اسناد و رای نمایندگان از مجلس یازدهم اخراج شده و اینک با مسامحه برخی مسئولان تاکنون رد صلاحیت نشده را بررسی جدی کرده و نگذارند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.

زاکانی خواستار ردصلاحیت تاجگردون شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران، طی توئیتی خواستار ردصلاحیت تاج‌گردون در انتخابات مجلس شد.

 وی در این باره نوشت: ‏ضمن بزرگداشت شایستگی‌های اعضای محترم شورای نگهبان بویژه فقهای عظیم القدر، انتظار می‌رود کسی که با بررسی اسناد و رای نمایندگان از مجلس یازدهم اخراج شده و اینک با مسامحه برخی مسئولان تاکنون رد صلاحیت نشده‌ را بررسی جدی کرده و نگذارند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.
گفتنی است که تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است. وی نماینده گچساران در مجالس نهم و دهم بود.
اخبار مرتبط:
رافائل گروسی: پیشنهادی را به ایران دادم که شامل گام‌های عملیاتی است
رافائل گروسی: پیشنهادی را به ایران دادم که شامل گام‌های عملیاتی است

مدیرکل آژانس انرژی اتمی گفت: همان طور که آقای اسلامی گفت یک‌سال قبل بر سر بیانیه مشترک توافق کردیم و آن سند مهمی بود که امضا شد درباره سطح همکاری‌های نظارتی و پادمانی و آن‌چه نیاز است برای حل مسائل باقی مانده را بیان می‌کند. این سند گام‌های اضافی که طرفین بایدبردارند و این گام‌ها با وجود کاستی‌ها برداشته شده را بیان می‌کند. امروز توافق کردیم این سند ادامه پیدا کند و مفاد آن معتبر است

محسن رضایی: چهارسال پیش رو برای کشورمان بسیار مهم و حیاتی است
محسن رضایی: چهارسال پیش رو برای کشورمان بسیار مهم و حیاتی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس نیازمند تحول است و انسجام مجلس پیش رو بسیار مهمتر از ریاست آن بوده و هر شخصی که ریاست مجلس را بر عهده گیرد باید با ایجاد تحول، بتواند یکدلی و اتحاد را در بین نمایندگان مردم ایجاد کند.

سعید لیلاز: افشای فایل‌صوتی ظریف عمدی بود
سعید لیلاز: افشای فایل‌صوتی ظریف عمدی بود

سه سال پس از افشای مصاحبه جنجالی سعید لیلاز با ظریف، حالا لیلاز تایید کرده که افشای آن «عمدی» و برای «ارسال پالس مثبت به آمریکا» بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است