کد خبر : 279791
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - 11:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کلاهبردار ۲۵۰ میلیارد تومانی در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به جرم کلاهبرداری 2 هزار و 500 میلیارد ریالی محکوم و متواری شده بود در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار ۲۵۰ میلیارد تومانی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حمید علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وصول حکم جلب فردی که به جرم کلاهبرداری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی محکوم اما متواری بود موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه متهم دارای ۱۶ فقره پرونده مفتوح و جاری در شعبات مختلف دادسرا و اجرای احکام اصفهان بود، افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات خاص و دقیق اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی گسترده سرانجام سرنخ‌هایی از حضور و تردد متهم در یکی از مناطق شهرستان اصفهان به دست آمد.

علینقیان‌پور تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران با طراحی یک عملیات ویژه و حساب شده محل را به محاصره در آورده و فرد مذکور پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند در یک اقدام به موقع و ضربتی دستگیر و به سازمان اطلاعات انتظامی استان منتقل و پس از مواجه با مدارک و مستندات ارا ئه شده از سوی پلیس به جرم خود اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به کسانی که با سوءاستفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان و هدر دادن سرمایه‌هایشان می‌کنند، گفت: این افراد مطمئن باشند که هیچ راه فرار و گریزی ندارند و عاقبت با دستان قدرتمند پلیس گرفتار شده و باید در پیشگاه قانون پاسخگوی اعمال خود باشند.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران با شیوه و شگردهای مختلف در کمین افراد ساده و زودباور هستند خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم از اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس که ادعای پرداخت سودهای کلان در ازای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلفی از جمله رمرز ارز، واردات و صادرات، پروژه‌های ساختمانی می‌کنند، خودداری و فریب ظاهر شیک و دفترکار و اسناد و مدارک جعلی و قلابی آنان را نخورند.

علینقیان‌پور عنوان کرد: شهروندان در صورت مشکوک شدن به چنین افرادی سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به یکی از مراکز انتظامی و یا اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان موضوع را مطرح تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است