کد خبر : 269020
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ - 16:47
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سخنگوی جبهه پایداری خطاب به حسین مرعشی: ما پول کثیف در اختیار داریم یا شما؟

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری، نسبت به اظهارات اخیر حسین مرعشی واکنش نشان داد.

سخنگوی جبهه پایداری خطاب به حسین مرعشی: ما پول کثیف در اختیار داریم یا شما؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری، به اظهارات اخیر حسین مرعشی درباره دسترسی این جبهه به منابع کثیر واکنش نشان داد.

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری اظهار کرد: آقای مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران اخیرا در اظهاراتی بی پایه و اساس مدعی دسترسی جبهه پایداری به منابع کثیر و پول‌های کثیف شد. ایشان طبق معمول تلاش می‌کند با فریادهای بلند آی دزد و آی دزد، اذهان عمومی را از دزدان و چپاولگران حقیقی بیت المال و صاحبان ثروت‌های قارونی و پول‌های کثیف دور کنند. چرا که همیشه خطاکاران، عمل به راهبرد “بهترین دفاع حمله است” را، مناسب‌ترین راه فرار از پاسخگویی و شفافیت و پیروزی در جنگ شناختی می‌دانند!

سخنگوی جبهه پایداری افزود: در ابتدا باید از ایشان پرسید ثروت و منابع کثیر در دست چه کسی بوده و هست، جبهه پایداری یا کارگزاران و جریان اصلاحات؟! ثروت‌های قارونی بادآورده در دست کیست؟ جز دراختیار زالوهای عظیم الجثه مورد حمایت جریان‌های قدرت طلب و به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی. پول کثیف را در کجا باید جستجو کرد؟ پول‌های کثیف را جز در هزینه‌های سرسام آور انتخاباتی و امپرطوری رسانه‌ای و شبکه مخوف بوق‌های تبلیغاتی پرشمارشان و یا در سبک زندگی اشرافی خود و خاندان و فرزندان شاهزاده گون شان می‌توان یافت؟

متقی‌فر افزود: آیا ما مدعی داشتن قدرتی امپراطور گونه و شبکه‌ای پنهان و چند لایه هستیم یا ایشان که صراحتا می‌گویند که “من به اندازه چند نماینده مجلس قدرت دارم و ممکن است روزی ده نماینده مجلس برای کارشان به من مراجعه کنند”. آیا ما عرصه خدمت را با زد و بندهای پنهان با صاحبان قدرت و ثروت، با هدف برد در میدان بازی‌های ناروای سیاسی اشتباه گرفته ایم یا او که در خصوص انتصاب رئیس معزول و فاقد صلاحیت اتاق بازرگانی ایران چنین روایت می‌کند که اگر ایشان هم کنار برود فرد دیگری مثل او می‌آید چرا که ” اکثریت قاطع اتاق بازرگانی را دوستان ما بردند”.

وی ادامه داد: اگر به سابقه حزب اشرافی ایشان یعنی حزب کارگزاران رجوع شود کاملا مشخص خواهد شد منشاء این قدرت مداری از کجا نشات می‌گیرد. در زمان تشکیل این حزب کاملا دولتی و مبتنی بر منویات رئیس جمهور وقت یعنی شخص آقای هاشمی رفسنجانی، اکثریت وزرا و مدیران ارشد دولت از بین موسسین و اعضای اصلی این حزب بودند، ولی در حال حاضر و بر اساس تهمت‌های بی اساس ایشان چند نفراز اعضای رسمی جبهه در این دولت به خصوص هیات دولت فعلی حضور دارند؟!

سخنگوی جبهه پایداری افزود: همه این صحنه سازی‌ها در حالی است که وی و هم فکرانشان دائما فریاد می‌زنند که ما را کاملا از چرخه قدرت حذف کرده اند و هیچ حضوری در مصادر امور نداریم! یا للعجب! اگر در قدرت و به ویژه حوزه اقتصادی حضور ندارند چرا مدعی قدرقدرتی و تاثیرگذاری در بخش‌های مختلف و مهم حاکمیتی و اقتصادی هستند؟! و اگر چنین قدرتی دارند که حتما دارند چرا همواره به جای پاسخگویی به مردم و حاکمیت از آنان طلبکارند و مظلوم نمایی می‌کنند؟!

متقی‌فر گفت: در پایان شایان ذکر است که اگر کمترین نمونه مستندی در خصوص چنین پول‌های کثیفی، در ارتباط با جبهه پایداری، سراغ داشتید قطعا نه یکبار بلکه صدها و هزاران بار در بوق و کرنا می‌کردید و اسناد آن را افشا می‌کردید و طبق معمول به کلی گویی، اتهام زنی و دروغ پردازی ادامه نمی‌دادید؟!

اخبار مرتبط:
موعود شمخانی با تودیع وثیقه آزاد شد
موعود شمخانی با تودیع وثیقه آزاد شد

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

افزایش ۹۲ و ۱۳۳ درصدی بودجه مجمع جهانی اهل‌بیت و مجمع جهانی تقریب
افزایش ۹۲ و ۱۳۳ درصدی بودجه مجمع جهانی اهل‌بیت و مجمع جهانی تقریب

روزنامه اعتماد از افزایش ۹۲ و ۱۳۳ درصدی بودجه مجمع جهانی اهل بیت و مجمع جهانی تقریب خبر داده است.

حسن صباح که بود؟ / شخصیت اصلی سریال حشاشین را بشناسید
حسن صباح که بود؟ / شخصیت اصلی سریال حشاشین را بشناسید

یک پژوهشگر تاریخ گفت: اگر حسن صباح را منصفانه و بدون توجه به باورهای مذهبی‌اش مورد قضاوت قرار دهیم؛ می‌توان او را اندیشمندی توانا و فرماندهی قابل، دانست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است