کد خبر : 259757
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - 09:53
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تنها راه امیدآفرینی برای مردم خدمت صادقانه به آنها است

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: تنها راه امیدآفرینی برای مردم خدمت صادقانه به آنها است.

تنها راه امیدآفرینی برای مردم خدمت صادقانه به آنها است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا جان نثاری در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در تمام استان اصفهان باید نهایت همکاری و سپاس را برای هر چه پرشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم داشته باشند.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به برخی تغییرات مدیریتی در سطح استان و شهرستان کاشان ابراز داشت: در برهه‌هایی از زمان برخی از شهرداران کاشان نگاه ارزشی لازم را به این شهر نداشتند که از شهردار جدید کاشان می‌خواهیم با توجه به سابقه درخشان و نگاه جهادی خود در این زمینه با یک دید و نگاه ارزشی و انقلابی نسبت به مدیریت شهر کاشان اقدام کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید مدیران و مسئولین استانی و شهرستان‌ها دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند، تصریح کرد: لازم است این مهم در دیدارهای رو در رو با مردم و همچنین مصاحبه با خبرنگاران به نحو مطلوب انجام گیرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد توطئه و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین گفت: مدیران نباید اجازه دهند که حتی شهید و جلاد عوض شود چراکه این موضوع باعث عواقب خطرناکی برای کشور می‌شود.

جان نثاری ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر تمام تلاش خود را برای سربلندی کشور و مردم به کار بردند و از این رو در ذهن و تاریخ مردم جاودانه شدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای شکست مقاومت مردم ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند، تاکید کرد: البته که نباید از قدرت دشمن غافل باشیم و در همه زمینه‌ها هوشیار باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در نزدیک قله هستیم و نباید خسته شد، گفت: مدیران و مسئولین باید برای مردم امیدآفرینی کنند و تنها راه رسیدن به این موضوع خدمت صادقانه به مردم است.

اخبار مرتبط:
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: سال گذشته ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی این استان ساخته شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است