کد خبر : 258829
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - 19:02
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

فعال سیاسی اصولگرا: بَذرپاش دارد برای انتخابات ریاست‌جمهوری بذر می‌پاشد/ شریان به جبهه پایداری نزدیک است

عضو حزب موتلفه گفت: «آقای بذرپاش از جبهه پایداری استفاده خود را می‌برد؛ البته پایداری‌ها هم نیاز به شریان دارند زیرا به طور مستقل جایگاهی در جامعه ندارند. بنابراین این دو گروه به هم نیاز دارند؛ هرچند در نهایت این دو هم زیر بار ائتلاف با هم نمی‌روند زیرا هر کدام دنبال سهم‌خواهی خودش است».

فعال سیاسی اصولگرا: بَذرپاش دارد برای انتخابات ریاست‌جمهوری بذر می‌پاشد/ شریان به جبهه پایداری نزدیک است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مثلث آنلاین نوشت: گروه شریان که به تازگی اعلام موجودیت کرده است، بناست یکی از گروه‌های فعال اصولگرایی در انتخابات مجلس باشد. البته هنوز معلوم نیست آیا این گروه را باید نزدیک به جبهه پایداری در نظر بگیریم یا گروهی جداگانه از نظر منشی است؟ از طرفی وقتی به اعضای گروه شریان نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که تعداد قابل توجهی از آنها در جاهایی مسئولیت داشته‌اند که مهرداد بذرپاش در آنجا بوده است.

احمد کریمی‌اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع گفت: «آقای بذرپاش مدعی خیلی مسائل است. از قدیم هم این روحیه را داشته است و تصور می‌کرده می‌تواند محور یک جریان قرار بگیرد. اکنون هم که امکانات دولتی در اختیار دارد و برایش بهترین موقع است که تشکیلات شریان را هدایت کند. اگر تشکیلات شریان که هدف انتخاباتی دارد با محوریت آقای بذرپاش ایجاد شده است حتما اقدامی خلاف قانون است زیرا هیچکس نباید در جایگاهی دولتی اقدام به کارهای انتخاباتی کند؛ حتی اگر خودش نامزد انتخابات نشود و بخواهد بر روند انتخابات تأثیر بگذارد؛ ولو با حمایت از گروه یا افرادی. من تصور می‌کنم آقای بذرپاش برای ریاست‌جمهوری بذر می‌پاشد. البته که برای تصدی چنین مسئولیتی خیلی جوان است و اهل کار جمعی هم نیست».

او ادامه داد: «برخی تصور می‌کنند مجلس آینده باید مجلسی کاملا هماهنگ با قوه مجریه باشد که این تفکر بسیار نادرست است زیرا اصلا چه نیازی است که دو قوه این میزان با هم یک‌نظر باشند. ما باید دنبال مجلسی مستقل و انقلابی باشیم که با اعتقاد به اصول انقلاب اسلامی منتقد هر نوع کاستی‌ای شود زیرا وظیفه مجلس علاوه بر قانون‌گذاری نظارت بر اجرای قوانین نیز هست».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «آقای بذرپاش از جبهه پایداری استفاده خود را می‌برد؛ البته پایداری‌ها هم نیاز به شریان دارند زیرا به طور مستقل جایگاهی در جامعه ندارند. بنابراین این دو گروه به هم نیاز دارند؛ هرچند در نهایت این دو هم زیر بار ائتلاف با هم نمی‌روند زیرا هر کدام دنبال سهم‌خواهی خودش است».

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «من تصور نمی‌کنم لیست واحد اصولگرایی این دوره از انتخابات دست‌یافتنی باشد. از طرفی امیدوارم عرصه باز شود تا از گروه‌های مختلف بتوانند نامزدهای خودشان را در انتخابات داشته باشند. البته بحثی در این نیست که افرادی که اقداماتی خلاف امنیت ملی کرده‌اند یا به نظام التزام ندارند، تأییدصلاحیت شوند، بلکه می‌شود افرادی که به نظام باور دارند، صلاحیتشان تأیید شود تا مشارکتی پرشور را شاهد باشیم تا در نهایت نظر مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق مشارکت حداکثری محقق شود».

اخبار مرتبط:
اسحاق جهانگیری: اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها از من نخواستند با رهبری ارتباط بگیرم
اسحاق جهانگیری: اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها از من نخواستند با رهبری ارتباط بگیرم

معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: من از اول واقعاً نمی‌دانستم دوستان اصلاح‌طلب با حرف‌هایی که می‌زدند چقدر می‌خواهند در انتخابات جدی وارد شوند. آنها دغدغه‌هایی راجع به انتخابات گذشته داشتند که هیچوقت هم از من از طرف جریان چنین چیزی خواسته نشد. افراد از من خواستند. افرادی که از من خواستند معلوم بود که اسم نوشته بودند و می‌گفتند که مثلاً ما را رد کرده‌اند شما اگر دسترسی دارید منتقل کنید. من هم سعی کردم از کانال‌هایی که دسترسی داشتم به نوعی به مراکز تصمیم‌گیری منتقل کنم. اینکه چقدر مورد قبول واقع شد (با لبخند) نمی‌دانم.

نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است