کد خبر : 257750
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - 11:20
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

تعداد بازداشتی‌های حمله تروریستی شاهچراغ افزایش یافت

معاون استانداری فارس گفت که با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است.

تعداد بازداشتی‌های حمله تروریستی شاهچراغ افزایش یافت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: قزل‌سفلی معاون استانداری فارس گفت که با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است.

اسماعیل قزل‌سفلی گفت: از ۹ نفر مصدوم اولیه این حادثه، یک نفر به محض رسیدن به بیمارستان شهید شد و ۸ نفر دیگر به بیمارستان‌های مسلمین، نمازی و رجایی اعزام شدند.

او گفت: از بین ۲ مصدوم بستری در بیمارستان مسلمین، یک نفر همان شب مرخص شد و یکی از خدام، بعد از چند عمل جراحی، خوشبختانه وضعیت پایداری پیدا کرده است.

قزل‌سفلی اضافه کرد: از ۵ مصدوم منتقل شده به بیمارستان نمازی، یک نفر شامگاه گذشته به فیض شهادت نائل شد و یک نفر هم امروز ترخیص شده است.

او با بیان اینکه یکی از مصدومان بستری در این بیمارستان(آقای قدرتی) به بخش عمومی منتقل شده است، گفت: ۲ مصدوم که یکی گلوله به صورت و دیگری به لگن و شکم اصابت کرده، در بخش آی سی یو تحت مراقبت هستند.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: وضعیت جسمی فردی که دچار آسیب ناحیه صورت شده، نسبتا پایدار است اما خانم مریم دادی که از ناحیه لگن و شکم مصدوم شده بود، با وجود اینکه چند عمل جراحی را پشت سر گذاشته اما هنوز وضعیت کاملا پایداری ندارد.

معاون استانداری فارس با بیان اینکه مصدوم منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی نیز همان شب حادثه مرخص شده است، از مردم درخواست کرد که برای بهبود کامل مصدومان دعا کنند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه همه مصدومان و شهدای این حادثه از اهالی فارس بوده‌اند، گفت: ۲ تن از مصدومان این حادثه زائر بودند و مابقی مصدومان و ۲ شهید حادثه از عوامل حرم بوده‌اند.

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه فرد تروریست، در اختیار دستگاه‌های امنیتی و همچنان تحت بازجویی است، گفت: بعد از اتمام بازجویی، این فرد تحویل دستگاه قضایی خواهد شد.

قزل‌سفلی همچنین گفت: با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است، تعداد از این افراد ایرانی و شماری نیز اتباع بیگانه‌بوده‌اند، از محل اختفا و خانه امن آنان لوازم و ابزار ارتباطی و … کشف شده است.

اخبار مرتبط:
بیماری صدیقه وسمقی تشدید شده است
بیماری صدیقه وسمقی تشدید شده است

در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیش‌تر، منجر به نابینایی او شده بود، ساعتی قبل با آزادی او موافقت و او از زندان اوین خارج شد.

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟
اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟

عضو شورای شهر تهران گفت: ن احساس می‌کنم نگرانی نسبت به شفافیت قرارداد چین وجود دارد. وقتی ما یک بحث فنی داریم، چرا مسائل را سیاسی می‌کنند؟ ادبیات دوگانه‌سازی انقلابی و ضد انقلابی در شورا توسط دوستان صورت می‌گیرد. شما شکل صحبت زاکانی را ببینید؛ ما از همان لحظه شاهد هستیم که برخی از رسانه‌هایی که از منابع عمومی استفاده می‌کنند، به جای تمرکز بر کار حرفه‌ای خود، با رویکرد‌فامیل بازی سعی می‌کنند یک روایت مخدوش به افکار عمومی از جلسه مخابره کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است