کد خبر : 250309
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - 09:22
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد

رئیس کمیته سلامتی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران تنها وظیفه جمع آوری پنج هزار معتاد به عهده شهرداری است و با توجه به اینکه تهران شهری ملی است باید سایر دستگاه ها نیز وارد عمل شوند.

۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شهر نوشت: سوده نجفی در یکصد پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در برخورد با آسیب برنامه ای برای معتادان بهبود یافته نداریم، اظهار کرد: باید به دنبال برنامه های عملیاتی در این زمینه باشیم و نباید به برنامه های تئوری فردی اکتفا کرد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه ای برای جلوگیری از ابتلای مجدد بهبود یافتگان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با این روند هزینه هایی که برای بهبود صورت گرفته، هدر خواهد رفت که یکی از این موضوعات ایجاد اشتغال است که باید دستگاه های مربوطه در این خصوص اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: نمی توان تلاش های شهرداری تهران به ویژه مدیرعامل سازمان رفاه را نادیده گرفت اما تمام اقدامات مربوط به شهرداری نیست و از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران تنها وظیفه جمع آوری پنج هزار معتاد به عهده شهرداری است و با توجه به اینکه تهران شهری ملی است باید سایر دستگاه ها نیز وارد عمل شوند.

نجفی تأکید کرد: امیدواریم جلسات با حضور مدیریت شهری و دستگاه های اثرگذار ادامه داشته باشد تا با برنامه ریزی های لازم بتوان از آسیب ها در سطح شهر تهران جلوگیری کرد.

اخبار مرتبط:
دادستان کل کشور: طرح نور مورد تأیید ماست
دادستان کل کشور: طرح نور مورد تأیید ماست

دادستان کل کشور با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تأیید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده و به‌زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

عضو شورای شهر: ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
عضو شورای شهر: ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد.

وزیرکشور: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان در دستور کارمان نیست
وزیرکشور: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان در دستور کارمان نیست

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاران درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت که فعلا چیزی در دستور کار نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است