کد خبر : 296535
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - 12:36
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: اقدامات دولت خیلی به چشم مردم نمی‌آید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گام‌های خوبی برای ساخت مسکن و کنترل نقدینگی برداشته است اما بخشی از این تلاش‌ها هنوز برای مردم ملموس نیست.

نماینده مجلس: اقدامات دولت خیلی به چشم مردم نمی‌آید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا با اشاره به گفت وگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم، بیان کرد: دولت در این مدت تلاش های زیادی برای حل مشکلات مردم داشته است. در بحث ساخت مسکن آنچه که از نگاه مردم ملاک است، خود مسکن است. اقداماتی مانند تامین زمین، نقشه برداری و تامین مالی که از سوی دولت انجام شده خیلی به چشم مردم نمی آید اما در واقع اقداماتی از سوی دولت در این حوزه صورت گرفته است که این اقدامات قابل تقدیر است اما در حوزه مسکن عقب ماندگی هایی داریم که باید جبران شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اقدامات خوبی شروع شده است که امیدواریم در این فرصت باقی مانده دولت با اقدام جهادی و انقلابی بتواند عقب ماندگی ها در حوزه ساخت مسکن را جبران کند و مردم صاحب مسکن شوند. در بحث کنترل نقدینگی نیز دولت تلاش های خوبی انجام داده است اما کافی نیست. بخشی از تلاش های دولت برای کنترل نقدینگی هنوز از بیرون ملموس نیست. در بحث کنترل ارز هنوز به رقم مطلوب نرسیده ایم، نرخ ارز باید خیلی پایین تر از این بیاید و دولت باید چاره ای برای آن بیندیشد.

اخبار مرتبط:
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند
در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند

منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است