کد خبر : 296595
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - 15:00
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی چرا باید ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه بگیرد؟

روزنامه اعتماد نوشت: یک ردیف بودجه دیگر هم در جدول 9 دیده می‌شود؛ رقم آن 150 میلیارد تومان است و قرار است بابت «کمک به احداث و تجهیز مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی (عج) » پرداخت شود.

مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی چرا باید ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه بگیرد؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه اعتماد  ارقام و اعداد بودجه ۱۴۰۳ را بررسی کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است: یک ردیف بودجه دیگر هم در جدول ۹ دیده می‌شود؛ رقم آن ۱۵۰ میلیارد تومان است و قرار است بابت «کمک به احداث و تجهیز مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی (عج) » پرداخت شود.

در وب‌سایت این مجتمع آمده: «مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی (عج) به عنوان جامع‌ترین پردیس تربیتی- آموزشی جهان تشیع، با هدف افزایش ظرفیت تربیت و آموزش کودکان، نوجوانان و جوانان، به ارایه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هدفمند و تربیت‌محور می‌پردازد. این کلان‌پروژه تربیتی در زمینی به وسعت ۵ هکتار با ۹۰.۰۰۰ متر مربع زیربنا با اجزایی متنوع در حال ساخت است. شما نیک‌اندیش گرامی می‌توانید با مشارکت در ساخت این مجتمع بزرگ، ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی وقف و موقوفه مشارکتی به نام امام زمان (عج)، گامی بلند در راستای زمینه‌سازی ظهور و تربیت نسلی مهدوی‌بردارید.»

این مجموعه شامل، «مسجد»، «اردوگاه»، «مرکز فرهنگی»، «مجموعه خوابگاهی»، «واحدهای تجاری و اشتغال‌زایی»، «مرکز مشاوره»، «کتابخانه»، «مهدکودک»، «مدارس ابتدایی»، «مدارس متوسطه»، «مدارس علمیه»، «مدرسه عالی»، «سلف سرویس»، «مرکز همایش»، «مدرسه علمیه خواهران» و «مجموعه ورزشی» می‌شود.

طبق آنچه در وب‌سایت «مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی» آمده، هزینه فاز اول این پروژه، ۱۰ میلیارد تومان نوشته شده و بنا بر اعلام در این وب‌سایت، ۵۹۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان تامین شده است. از سوی دیگر تعداد ۲۰۰ هزار سهم فاز اول وجود دارد که از این بین ۹۳ هزار و ۴۹۱ سهم، «وقف شده» هستند.

اخبار مرتبط:
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند
در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند

منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است