کد خبر : 197032
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - 14:39
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آشنایی با گیفت کارت و بازی روبلاکس

بازی روبلاکس جزو یکی از بازی های پرطرفدار و سرگرم کننده ی شرکت ROBLOX Corporation می باشد که توانسته است شش میلیون کاربر علاقه مند به بازی های سه بعدی به طور ماهانه به خود جذب کند و از دسته بازی های محبوب، اکشن و ماجراجویی است که می توانید نقشه هایی را طراحی و با دوستان خود شروع به این بازی جذاب کنید.

آشنایی با گیفت کارت و بازی روبلاکس

به گزارش سایت خبری مدارا؛ با بازی روبلاکس شما می توانید یک نوع سرگرمی جذاب و لذت بخشی را برای خود فراهم کنید. با انبوهی از نقشه ها و محتویاتی که در داستان بازیوجود دارد قادر خواهید بود با دوستان خود این ماموریت ها را پشت سر بگذارید.

بازی روبلاکس برای افراد زیر ۱۸ سال در رده سنی کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

بازی روبلاکس در سن ماتئوی ایالت کالیفرنیا ساخته شده است و نوعی برنامه ترکیبی از فضای مجازی و بازی‌های ویدیویی می باشد.

این سرویس در کاربران انگیزه ای ایجاد می کنند تا تشویق به تجربه میلیون ها بازی با دوستان خود شوند.

می توانید با دوستانتان در میان میلیون ها بازی به دنبال بازی مورد علاقه خود بگردید و از یک تجربه جذاب و عالی برخوردار شوید.

از ویژگی های منحصر به فرد این سرویس ویژگی ساخت بازی بدون بکارگیری از دانش زیاد می باشد. به همین جهت با مورد استفاده قرار دادن از ابزارهای مخصوصی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید آثار خود را به وجود آورده و از این راه برای خود به درآمدزایی برسید.

ویژگی های بازی روبلاکس:

کشف ماجراجویی ها و نقش آفرینی کاراکترهای خود

برخوردار بودن از گرافیک ۳ بعدی خوب

وجود محیط جذاب و مفرح همراه با یادگیری

شرایط ساخت بازی شخصی با به کارگیری از لباس ها و آیتم های مجازی

برای خرید Builders Club یا Robux، بدون نیاز به کارت های اعتباری بانکی می توانید از گیفت کارت روبلاکس استفاده کنید.

بهترین بازی های روبلاکس:

تجربه بازی پینت بال با دوستانتان

مسئولیت کنترل یک مغازه پیتزا فروشی

جستجو و کاوش کهکشان ها

از جت های دشمن سبقت بگیرید.

با دزدان دریایی بجنگید.

علیه مخالفان خود به مبارزه بپردازید.

با زامبی ها مبارزه کنید.

در فشن شو ستاره شوید.

در مهمانی‌های مجازی به دوستان‌ خود بپیوندید.

و دسترسی به چندیدن بازی متنوع دیگر

دیگر ویژگی های بازی روبلاکس:

یکی از ویژگی های کلیدی بازی روبلاکس قابلیت چند نفره (مالتی پلیر) بودن بازی با دوستانتان است.

همینطور روبلاکس این شرایط را فراهم کرده است تا بتوانید با دیگر کاربران در سراسر دنیا به چت و گفتگو بپردازید. شما می توانید برای خرید گیفت کارت این بازی و یا سفارش گیفت کارت گیم استاپ به سایت پیمنت ۲۲ مراجعه نمایید.

از ویِژگی های این بازی محبوب و دوست داشتنی شخصی سازی کاراکترهای بازی یکی دیگر می باشد.

خوب است بدانید که این بازی در اصل یک نوع برنامه بازی سازی است که در آن کاربران می‌توانند ضمن آن که از جنبه تفننی و تفریحی بازی لذت می‌برند، خود به بازی سازی بپردازند.

این یک زمینه جدید بود که خود کاربر می تواند به بازی سازی بپردازد و در واقع تجربه جدیدی را بازی کند.

در این بازی شما کاراکتر مخصوص خود را داشته و می‌توانید با خریدهای مختلفی که در طول بازی انجام داده یا آیتم‌هایی که به دست می‌آورید، این کاراکتر را بارها و بارها جذاب‎‌تر کنید.

به عنوان نمونه با خرید لباس و تغییر لباس اولیه کاراکتر خود یا همان آواتار در بازی، آن را به یک آواتار درجه بالاتر و جذاب‌تر تبدیل خواهید کرد.

حال در این میان شرایط فروش این آیتم ها، به طور نمونه یکی از اکسسوری‌های آواتار شما وجود خواهد داشت.

نکته: لازم به ذکر است که برای استفاده از شرایط فروش در این بازی، لازم است که حتما عضویت شما در روبلاکس، از نوع عضویت دائم باشد.

از این روی قبل از این که برای خرید یا به دست آوردن آیتم‌های مختلف هزینه کرده و زمان بگذارید، حتما عضویت خود را به حالت پریمیوم تبدیل نمایید.

چنانچه هیچ انگیزه‌ای جهت درآمدزایی نداشته و تنها قصد داشته باشید که از محیط بازی لذت ببرید، نداشتن این عضویت نیز برای شما ایرادی به همراه نخواهد داشت.

فضای بازی های روبلاکس

همان گونه که اشاره کردیم؛ روبلاکس یک موتور بازی ساز است که می‌توان در محیط آن، بازی‌های مختلفی را ایجاد کرده و از این راه یک دنیای بزرگ از بازی‌ها در حال حاضر ایجاد شده‌اند. اما ببینیم مشخصه‌های اصلی بازی‌های روبلاکس چه هستند:

اولین چیزی که می‌توان در خصوص این بازی به آن اشاره کرد، محیط گرافیکی سه بعدی این بازی‌ها است که سبب دو چندان شدن جذابیت بازی می‌شود.

در اصل در عصری که به سر می‌بریم انتظار دیگری نیز از این کمپانی بزرگ نمی‌رفت و به درستی نیازمند چنین چیزی بودیم که بازی سازی در یک محیط کاملا سه بعدی انجام بپذیرد.

آواتارهایی که در این بازی ساخته می‌شوند، کاملا یونیک بوده و اینگونه نیست که دو کاربر مختلف، از دو آواتار شبیه به هم برخوردار باشند.

یعنی در این بازی ساز، جدا از بازی‌هایی هستیم که یک سری آواتار و کاراکتر از پیش تعریف شده در آن‌ها وجود داشت و کاربران مجبورند که از همان کاراکترها یکی را انتخاب کرده و به مشخصه‌های آن، محدود باشند.

کسب درآمد از بازی روبلاکس

لازم به ذکر است که اگر چه کسب درآمد از بازی روبلاکس یا اشاید اینطوری بگوییم بهتر است که موتور بازی ساز آن بازار داغی داشته و یک برنامه عالی برای درآمدزایی علاقه مندان به دنیای بازی است، اما این درآمد به صورت اشتراکی بین کاربر و کمپانی روبلاکس قرار داشته و نصف خواهد شد. به این معنا که هنگامی که گیمر در این بازی به کسب درآمد برسد، نیمی از آن برای او قابل برداشت بوده و نیم دیگر متعلق به کمپانی می باشد.

با در نظر گرفتن تعداد قابل توجه بازی‌هایی که به صورت منظم از موتور بازی ساز روبلاکس استادیو ساخته می‌شود و میزان گیمرهایی که به این بازی‌ها جذب شده و کسب درامد دارند، می‌توان گفت که غیرممکن نیست که کمپانی روبلاکس به این حد از ثروت از مسیر بازی سازی دست یافته باشد.

گیفت کارت روبلاکس

گیفت کارت‌ روبلاکس در قیمت‌های مختلف برای بازی‌هایی که در این پلتفرم بازی سازی خلق شده‌اند، کاربرد خواهد داشت و کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت پیمنت۲۲ نسبت به خرید گیفت کارت اقدام کرده و بعد از تهیه گیفت کارت این بازی، می توانند برای پرداخت‌های داخل آن، به راحتی اقدام نمایند.

اخبار مرتبط:
چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی

شومیز و تونیک نوعی بلوز زنانه است که در مدل‌ها، اندازه‌ها و در جنس‌های مختلف در قیمت‌های متنوع تولید می‌شود. با خرید شومیز مجلسی و اسپرت زنانه می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و یا جشن‌های رسمی استایلی زیبا برای خود بسازید.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است