کد خبر : 196368
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - 22:47
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

ریزش معدن در استان کرمان+ جزئیات

رییس اورژانس کرمان از محبوس شدن ۲ نفر در پی ریزش معدن منطقه چپل آباد شهرستان ارزوئیه در استان کرمان خبر داد.

ریزش معدن در استان کرمان+ جزئیات

به گزارش سایت خبری مدارا؛ دکتر سیدمحمد صابری در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ریزش معدن کرومیت در منطقه چپل آباد شهرستان ارزوئیه در ساعت ۱۳:۴۵ امروز بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و یک نفر مصدوم بعد از رهاسازی به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان ارزوئیه منتقل شد.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون در این حادثه ۲ نفر محبوس شدند که در حال حاضر تیم های امدادی مستقر در منطقه در حال آواربرداری جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیرآوار معدن می باشند

۱۷:۰۶ آسماعیل کاخ سرپرست فرمانداری شهرستان ارزوئیه نیز درباره حادثه معدن کرومیت چپل آباد به ایسنا می گوید: ۲ نفر هنوز در زیر آوار گرفتار هستند و تلاش نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد و انشالله تا شب از زیر آوار بیرون آورده می‌شوند.

وی درباره وضعیت سلامتی این دو نفر نیز گفت: ممکن است این دو نفر زنده باشند و ممکن است نیز فوت کرده باشند اما تا این لحظه هنوز چیزی معلوم نیست.

۱۸:۲۸ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با اشاره به وقوع ریزش معدن و محبوس شدن سه کارگر در شهرستان ارزوئیه گفت: تاکنون یک کارگر توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی و نجات یافت.

فلاح بیان کرد: با اعلام حادثه ریزش دیواره های معدن رو باز کرومیت در ارزوئیه و محبوس شدن سه کارگر بلافاصله یک تیم جستجو و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به پیمایش مسیر صعب العبور بودن منطقه حادثه دیده توسط امدادگران در کمترین زمان افزود: یکی از کارگران محبوس شده از زیر آوار رهاسازی و پس از اقدامات پیش بیمارستانی به عوامل اورژانس در بیرون از صحنه حادثه تحویل داده شد و با توجه به احتمال ریزش معدن و عدم ایمنی؛ با هماهنگی فرماندار ارزوئیه ابتدا اقدامات ایمنی صحنه انجام و پس از آن عملیات جستجو و نجات برای یافتن ۲ کارگر محبوس شده انجام شده که همچنان ادامه دارد.

۲۱:۲۵ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تداوم عملیات جستجوی معدنکاران اظهار کرد: با توجه به اینکه سنگ ها سنگین است، درخواست بیل مکانیکی شده است.

وی افزود: همکاران در حال استحکام بخشی منطقه هستند تا مشکلی پیش نیاید.

اخبار مرتبط:
اختلال در خط مترو تهران – کرج / توقف اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر
اختلال در خط مترو تهران – کرج / توقف اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر

شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد که به علت اختلال در سیستم علائم خط پنج در ایستگاه تهران (صادقیه)، اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی: طرح نور، طرح مبارکی است / شهدا نگران حجاب بودند
آیت‌الله نوری‌همدانی: طرح نور، طرح مبارکی است / شهدا نگران حجاب بودند

مرجع تقلید گفت: من به بعضی ها که درباره جلوگیری از این منکر بی حجابی حرف دارند عرض می کنم وصیت نامه شهدا را بخوانید چقدر این عزیزان درباره حجاب سفارش می‌کنند اینان جان دادند، تا ارزش‌ها از بین نرود و بدانیم کوتاهی در این موضوع گناه است.

ماجرای قرارداد پنهانی ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چینی‌ها / آقای زاکانی چنین قراردادهایی محرمانه نیستند، باید به مردم توضیح دهید
ماجرای قرارداد پنهانی ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چینی‌ها / آقای زاکانی چنین قراردادهایی محرمانه نیستند، باید به مردم توضیح دهید

دیروز در صحن علنی شورای شهر تهران شاهد یکی از عجیب‌ترین و منحصربه‌فردترین جلسات پارلمان شهری بودیم. موضوع به قرارداد سنگین دو میلیارد یورویی با چین برای ورود اتوبوس و واگن مترو برمی‌گردد؛ قراردادی که از سوی اعضای شورای شهر با پرسش‌ها و ابهامات همراه شد و در عین حال گروهی از اعضای شورا در روز شوراها سعی در آبستراکسیون داشتند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است