کد خبر : 195105
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - 14:53
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

چمران: آقای زاکانی از بس به شورا نمی‌آید آمدنش غیرطبیعی می‌شود

رئیس شورای شهر ششم گفت: اصولا سازمان بازرسی و حراست شهرداری خیلی در مسائل دخالت می‌کنند و این میزان دخالت که حتی وقتی یک نفر بخواهد به شورا بیاید، آن‌ها باید نظر بدهند اصولی نیست و یک مقدار بیش از حد است.

چمران: آقای زاکانی از بس به شورا نمی‌آید آمدنش غیرطبیعی می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علوی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان بازرسی هفته گذشته مکاتبه‌ای را با شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران داشته است و ضمن ارائه دلایلی به آن‌ها دستور داده که هر جلسه‌ای که در هیئت مدیره تشکیل می‌شود و حتی مصوبات هیئت مدیره باید با حضور یکی از نمایندگان سازمان بازرسی به عنوان عضو ناظر باشد، گفت: این در حالی است که باید اداره کل حقوقی نیز بر روی مصوبات نظر دهد و بعد از آن مصوبه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه این دستور ۲۷ سوال برای ما ایجاد کرده که در اینجا این سوالات را مطرح نمی‌کنم، گفت: هیئت مدیره دیگر جرأت نمی‌کند تصمیمی بگیرد و از آنجایی که این سازمان‌ها و شرکت‌ها ذیل قانون تجارت فعالیت می‌کند برای آن ها گرفتاری‌هایی ایجاد کرده و فرایند را طولانی می‌کند.

مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر گفت: اصولا سازمان بازرسی و حراست شهرداری خیلی در مسائل دخالت می‌کنند و این میزان دخالت که حتی وقتی یک نفر بخواهد به شورا بیاید، آن‌ها باید نظر بدهند اصولی نیست و یک مقدار بیش از حد است.

در میانه سخنان چمران، زاکانی وارد صحن شورای شهر شد و چمران خطاب به او گفت:‌ شما از بس نمی‌آیید آمدنتان غیرطبیعی می‌شود. اگر بیشتر بیایید، طبیعی‌تر می‌شود و ایرادی ندارد اگر ما دعوت نمی‌کنیم. شما بیایید چرا که اینجا خانه شماست.

اخبار مرتبط:
تاکسی: ۴۵%، مترو: ۲۸% و اتوبوس: ۲۶% / تهران گران‌تَر شد؛ دولت مَردمی رئیسی تایید کرد
تاکسی: ۴۵%، مترو: ۲۸% و اتوبوس: ۲۶% / تهران گران‌تَر شد؛ دولت مَردمی رئیسی تایید کرد

معاون عمرانی فرمانداری تهران از تأیید نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داد. وی تأکید کرد: به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد
امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است