کد خبر : 149531
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - 11:10
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قیمت سکه و دلار در بازار امروز ۲۳ دی ۱۳۹۹

قیمت سکه و دلار در بازار امروز ۲۳ دی ۱۳۹۹

به گزارش سایت خبری مدارا؛  در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۰۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۶۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با نوسان جزئی همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران از ظهر دیروز تحت تأثیر اخبار مذاکرات ایران با کره جنوبی برای آزادسازی ۷ میلیارد دلار منابع ارزی بلوکه شده بانک مرکزی است. بازار تصور می کند آزاد سازی این منابع به معنای گشایش در تحریم ناشی از نقل و انتقالات است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت یورو ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۹۷۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۱۸۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۳۳۰ تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط:
رسانه نزدیک به قالیباف: نتیجه انتخابات ۲۱ اردیبهشت تأثیری بر ترکیب هیأت رئیسه مجلس ندارد
رسانه نزدیک به قالیباف: نتیجه انتخابات ۲۱ اردیبهشت تأثیری بر ترکیب هیأت رئیسه مجلس ندارد

ناصر ایمانی گفت: خیلی مهم است که چه کسی رئیس مجلس می شود اما مهمتر از آن این است که او با چه ترکیبی از هیأت رئیسه و روسای کمیسیون های تخصصی می خواهد کار کند.

محمود احمدی‌نژاد امروز در مجارستان سخنرانی می‌کند
محمود احمدی‌نژاد امروز در مجارستان سخنرانی می‌کند

رئیس دولت های نهم و دهم برای شرکت در یک نشست علمی و تخصصی عازم مجارستان شد.

کمتر از دو ماه از سال گذشته، اما برخی کالا‌ها ۳۰ تا ۴۰% گران شده‌اند
کمتر از دو ماه از سال گذشته، اما برخی کالا‌ها ۳۰ تا ۴۰% گران شده‌اند

حمیدرضا رستگارپور رییس اتاق اصناف تهران گفت: تقریبا تمام مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند و هم فعال اقتصادی و فعال در کسب و کارها و هم مردم عادی پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند. از این رو مسئولان کشور باید برای این موضوع تدبیری بیندیشند تا ریال حداقل برای یک سال پشتوانه داشته باشد، یعنی مردم مطمئن شوند که ارزش این پول حداقل یک سال حفظ می‌شود و این خواسته ما در اصناف هم است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است