کد خبر : 123351
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - 14:47
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آخرین قیمت سکه و دلار در بازار امروز سبزه میدان

آخرین قیمت سکه و دلار در بازار امروز سبزه میدان

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۹۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۲۷۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۹۵ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان، یورو ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۲۲۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۳۰۰تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند،

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

گفتنی است، همزمان با افزایش چشم‌گیر قیمت ارز در بازار آزاد، بازارساز قیمت‌ خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی را به‌صورت محسوسی افزایش داده و سعی کرده است قیمت‌ها نزدیک به بازار آزاد باشد.

این تلاش بازارساز به‌منظور کاهش آربیتراژ بین صرافی‌های بانکی و بازار آزاد انجام شده است؛ بازارساز این‌بار بدون هراس از رشد قیمت‌ها، با ثبت رکوردهای بالا و بی‌سابقه در تابلوی صرافی‌ها، سعی دارد مانع از ورود تقاضای کاذب و سفته‌بازی به صرافی‌های بانکی شود.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار، ۲۱ هزار و ۲۶۸ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۲۳ هزار و ۹۹۲ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۲۶ هزار و ۷۱۳ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۴ هزار و ۸۲۸ تومان و ۳ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

اخبار مرتبط:
افزایش ۹۲ و ۱۳۳ درصدی بودجه مجمع جهانی اهل‌بیت و مجمع جهانی تقریب
افزایش ۹۲ و ۱۳۳ درصدی بودجه مجمع جهانی اهل‌بیت و مجمع جهانی تقریب

روزنامه اعتماد از افزایش ۹۲ و ۱۳۳ درصدی بودجه مجمع جهانی اهل بیت و مجمع جهانی تقریب خبر داده است.

حسن صباح که بود؟ / شخصیت اصلی سریال حشاشین را بشناسید
حسن صباح که بود؟ / شخصیت اصلی سریال حشاشین را بشناسید

یک پژوهشگر تاریخ گفت: اگر حسن صباح را منصفانه و بدون توجه به باورهای مذهبی‌اش مورد قضاوت قرار دهیم؛ می‌توان او را اندیشمندی توانا و فرماندهی قابل، دانست.

آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است