کد خبر : 113347
انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - 12:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

روحانی: کارگران در مضیقه هستند/پس انداز مردم در بانک ها رشد کرده است

روحانی: کارگران در مضیقه هستند/پس انداز مردم در بانک ها رشد کرده است

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی، رئیس جمهور صبح امروز در آیین آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: امسال برای ما سال بسیار مهمی است؛‌ سالی که از یک طرف تحریم و از یک طرف توطئه‌های دشمنان و از طرف دیگر کرونا را داریم. اما باید امسال را در عمل تبدیل کنیم به سال جهش تولید و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند امسال باید یک اقدام ویژه‌ای در بخش تولید اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و … انجام دهیم.

وی افزود: امسال دست به دست هم می‌دهیم تا سال، سال جهش تولید باشد و دشمنان ما هم بداند که این ملت قدرتمند در برابر توطئه آنها تسلیم نخواهد شد.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از فارس و مهر بخوانید؛

* امسال شرایط ما به دلیل این ویروس کمی سخت است،‌ در این روز کارگر احساس می‌کنم که عده‌ای از کارگران و فعالان اقتصادی ما در فشار و مضیقه هستند؛ اما در کنار همه این سختی‌ها قدم های بسیار خوبی را هم امسال شاهد هستیم. گزارشی را دیروز بانک مرکزی از وضع پس‌انداز مردم به من در بانک‌ها داد که رشد داشته است.

* در بورس هم شاهد یک تحول و رشد بی نظیر بودیم که مردم عزیز ما آنهایی که بیشتر در بورس فعال هستند،‌ از این تحول خوشحال هستند و هم سود فرآوانی به آنها رسیده است.

* این مهم است که مردم عزیز ما بدانند کاری که امروز برای سدسازی در کشور انجام می‌شود، هم برای تامین آب شرب مردم و هم نیازهای صنعتی و نیازهای کشاورزی است.

* برای ما مسئله آب همیشه مهم بوده و امروز در مسئله ویروس کرونا مصرف آب بواسطه شستشوی دست و رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم، افزایش پیدا کرده است، چرا که هیچ وقت در ذهن ما نبود که با یک بیماری واگیری مواجه شویم که مصرف آب به یکباره افزایش پیدا کند.

* ما در صورت بدبینانه باید این پیش بینی را هم برای مصرف آب در آینده داشته باشیم، اهمیت آب از این جا برای ما روشن می‌شود که امسال ما با مسئله کرونا مواجه شدیم، فروش بسیاری از مواد غذایی دنیا کم شده و یا متوقف شده است و ما بسیار خوشحال هستیم که هم ذخایر در کشور وجود دارد و هم محصولاتی که مورد نیاز است توسط کشاورزان تامین می‌شود.

* می‌خواهم  طرح گرمسیری استان ایلام تا پایان امسال تمام شود و این ایثار و فداکاری مهندسان و کارگران ما را نیاز دارد و دولت هم تا نهایی شدن طرح از آن حمایت می‌کند.

اخبار مرتبط:
علم‌الهدی: رسانه‌ها باید خدمات دولت را انعکاس دهند تا مردم متوجه خدمات شوند / با زبان زور هم که شده گرانی‌ها باید کنترل شود
علم‌الهدی: رسانه‌ها باید خدمات دولت را انعکاس دهند تا مردم متوجه خدمات شوند / با زبان زور هم که شده گرانی‌ها باید کنترل شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است.

بیماری صدیقه وسمقی تشدید شده است
بیماری صدیقه وسمقی تشدید شده است

در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیش‌تر، منجر به نابینایی او شده بود، ساعتی قبل با آزادی او موافقت و او از زندان اوین خارج شد.

سونامی استعفای دسته جمعی پرستاران در کشور/ رئیس شورایعالی نظام پرستاری: سلامت مردم در خطر است
سونامی استعفای دسته جمعی پرستاران در کشور/ رئیس شورایعالی نظام پرستاری: سلامت مردم در خطر است

وحید زمان زاده رییس شورای عالی نظام پرستاری، با انتقاد از عدم توجه به مشکلات جامعه پرستاری، گفت: شاهد هستیم که پرستاران به صورت دسته جمعی از مراکز درمانی استعفا می دهند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است