کد خبر : 197628
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - 21:45
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چگونه تابه گریل و سرویس قابلمه مناسب را انتخاب کنیم؟

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی شرکت های متعددی ظروف آشپزخانه گوناگونی جهت پخت و پز تولید می کنند.

چگونه تابه گریل و سرویس قابلمه مناسب را انتخاب کنیم؟

به عنوان مثال تابه گریل برای سرخ کردن سبزیجات و مواد غذایی گوشتی بدون روغن مناسب است. به همین جهت بسیاری از خانواده ها در هنگام خرید سرویس قابلمه وانیا انواع تابه ها را نیز خریداری می کنند. بنابراین سفارش قابلمه همراه با انواع تابه یک امر رایج محسوب می شود.

تابه گریل

راهنمای خرید سرویس قابلمه همراه با تابه گریل

اغلب خانواده ها برای آشپزخانه خود انواع سرویس قابلمه و ماهیتابه از جمله تابه گریل را خریداری می کنند. هر کدام از این سرویس ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. مشخصات گوناگونی از جهت مواد اولیه، شکل، سایز و کاربرد برای قابلمه ها وجود دارد و هر کس بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود آنها را خریداری می کند. یکی از مهمترین تفاوت ها در سرویس های قابلمه مربوط به متریال ساخت آنها است. مواد سازنده این ظروف از قبیل: تفلون، گرانیت، سرامیک، چدن، آلومینیوم و استیل است. ادامه مطلب درباره ویژگی های تابه گریل و سپس به ویژگی های انواع متریال قابلمه می پردازیم.

تابه گریل و کاربرد آن در پخت و پز

یکی از ظروف مفید و کاربردی آشپزخانه تابه گریل است. این نوع تابه برای سرخ کردن مواد غذایی به کار می رود. در این ظروف می توانیم غذاها را به صورت رژیمی و با روغن کم طبخ کنیم. چربی های مواد غذایی را جدا کرده و غذایی سالم و خوشمزه تهیه کنیم. این تابه ها را در شکل های بیضی، مستطیل، گرد و مربع طراحی و تولید می کنند. تابه های گریل در دو نوع برقی و غیر برقی تولید می شوند که نوع غیر برقی آن نیز طرفداران زیادی دارد.

تابه گریل ساده یا غیر برقی برای استفاده در فضای باز مناسب است و بسیاری از افراد این نوع ظروف را در پیک نیک های خود همراه می برند. تفاوت تابه های گریل با تابه های معمولی در شیارهای کف و ارتفاع کوتاه آن است. شما می توانید به راحتی در تابه های گریل مواد غذایی را بدون روغن و صرفا با چرب کردن کف ظرف طبخ کنید. غذاهای طبخ شده در این ظروف خطوط جذاب و اشتها برانگیزی روی سطح آنها ایجاد می شود.

تابه گریل مزیت های متعددی دارد که برخی از آنها عبارتند از: امکان حذف روغن در هنگام طبخ غذا، قابلیت جدا کردن روغن به دلیل وجود شیارهای کف تابه، امکان تهیه غذا در محیط خارج از خانه و فضای باز. این نوع تابه ها را با آلیاژهای گوناگونی مثل: چدن، آلومینیوم، استیل و سرامیک می سازند.

سرویس قابلمه

انواع قابلمه های موجود در بازار از جهت مواد اولیه

بعد از پرداختن به کاربردهای تابه گریل و ویژگی های آن نوبت به بررسی ویژگی های انواع سرویس قابلمه است. قابلمه ها را با متریال گوناگونی مانند: استیل، سرامیک، چدن، گرانیت، آلومینیوم و مس می سازند که هر کدام ویژگی های خاصی دارند.

  • سرویس قابلمه آلومینیومی سبک و ارزان است و در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. آلومینیوم با مواد غذایی اسیدی، قلیایی و سولفور واکنش نشان داده و طعم و مزه غذا را عوض می کند. البته این ظروف با فرایند آنودایزیشن دارای یک پوشش محافظتی شده و به این ترتیب با مواد غذایی ترکیب نمی شوند.
  • قابلمه های تفلون یا نچسب یکی دیگر از انواع ظروف آشپزخانه هستند که در اغلب آشپزخانه ها مشاهده می شوند. این ظروف کیفیت بالایی ندارند و پس از مدتی لایه رویی آنها پوسته پوسته شده و وارد غذا می شود. شستن این ظروف آسان است؛ زیرا غذا به ته آنها نمی چسبد.
  • سرویس قابلمه سرامیکی یکی دیگر از ظروف آشپزخانه پرکاربرد است که دارای ظاهری زیبا و شیک هستند. مواد سازنده این نوع قابلمه ها وارد غذا نمی شوند. به همین جهت استفاده از این ظروف بهداشتی است و برای انسان ضرر ندارد. قیمت قابلمه های سرامیکی گران است و در اثر سقوط می شکنند.
  • یکی دیگر از ظروف آشپزخانه زیبا و باکیفیت، سرویس قابلمه مسی است. این نوع ظروف دوام بالایی دارند و با تغییر میزان حرارت، دمای آنها نیز به سرعت تغییر می کند. قابلمه های مسی هر چند وقت یکبار نیاز به پولیش کاری دارند. قیمت این ظروف بالا است و روی اجاق های القایی عمل نمی کنند.
  • سرویس قابلمه چدنی دوام و ماندگاری بالایی دارد و تا مدت طولانی گرما را درون خود جذب می کند. توزیع یکنواخت حرارت در این ظروف انجام نمی شود. وزن و قیمت این نوع قابلمه ها بالا است و این ویژگی جزو معایب آنها محسوب می شود.

سفارش قابلمه به روش اینترنتی

قابلمه ها یکی از مهمترین ظروف برای آشپزی و پخت و پز هستند. تقریبا بدون وجود این ظروف نمی توان غذایی طبخ کرد. به همین جهت باید برای پخت و پز اقدام به خرید سرویس قابلمه کرد. سرویس های قابلمه گوناگونی در بازار وجود دارد و باید با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود آنها را انتخاب و خریداری شوند. سفارش قابلمه به روش اینترنتی و غیر حضوری یکی از راه های تهیه این ظروف آشپزخانه است.

کاویش

مجموعه کاویش یک گروه تولید کننده ظروف آشپزخانه است. این گروه با هدف رقابت با محصولات خارجی و افزایش تولیدات داخلی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ شمسی آغاز کرده است. تیم کاویش در ابتدا فعالیت خود را با ظروف تفلون آغاز کرد ولی هم اکنون ظروف چدن یا دایکاست را نیز به بازار عرضه کرده است.

اخبار مرتبط:
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم
بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم

برای پاسخ دادن به سؤال بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم؟ ابتدا باید با لاتاری آشنا شویم. لاتاری آمریکا یک برنامه مهاجرتی است که به شهروندان دیگر کشورها امکان مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را فراهم می‌کند. در این برنامه، شهروندان دیگر کشورها ازجمله ایرانی‌ها، می‌توانند شانس دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا را داشته باشند.

معرفی کانال سیگنال فیوچرز رایگان در صرافی نوبیتکس + سیگنال فارکس تضمینی
معرفی کانال سیگنال فیوچرز رایگان در صرافی نوبیتکس + سیگنال فارکس تضمینی

ترید ارز دیجیتال به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه فناوری بلاکچین دنیا، باعث شده تا صرافی‌های مختلفی برای خرید و فروش این ارزها تشکیل شوند. صرافی نوبیتکس یکی از این صرافی‌هاست که به منظور تسهیل ترید ارزهای دیجیتال، خدمات سیگنال نوبیتکس را ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است