کد خبر : 191757
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - 10:36
دسته‌بندی : بین الملل، اخبار ویژه
چاپ

آمریکا: هیچ نقشی در ترور صیاد خدایی نداشتیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به حادثه ترور شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایی در تهران واکنش نشان داد.

آمریکا: هیچ نقشی در ترور صیاد خدایی نداشتیم

به گزارش مدارا، ند پرایس:

* (درباره ترور شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایی در تهران در مقابل منزلش): ما گزارش ها را مشاهده کرده‌ایم. ما هیچ نقش و دخالتی در کشتن (ترور) این فرد نداشته‌ایم.

حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک پنج گلوله یکی از مدافعان حرم به نام حسن صیاد خدایی را هنگامی که قصد ورود به منزل خود را داشت ترور و به شهادت رساندند.

اخبار مرتبط:
نتانیاهو توافق پیشنهادی با حماس را رد کرد
نتانیاهو توافق پیشنهادی با حماس را رد کرد

-نخست وزیر اسرائیل گفت: پیشنهاد حماس با خواسته های ضروری اسرائیل فاصله زیادی دارد. نتانیاهو مدعی شد هدف از پیشنهاد دیروز، تضعیف طرح ورود نیروهای نظامی اسرائیل به رفح بود و این اتفاق نیفتاد.

ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم

ارتش اسرائیل مدعی به دست گرفتن کامل کنترل گذرگاه رفح شد. ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی بعد از به دست گرفتن کنترل این گذرگاه عملیات پاکسازی گسترده در این منطقه را آغاز می‌کنند. در همین خصوص «وائل ابوعمر» مسئول رسانه‌ای گذرگاه رفح تاکید کرد: رفت و آمد مسافران در گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق این گذرگاه به نوار غزه کاملاً متوقف شده است.

مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت
مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت

یک منبع از جنبش حماس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به شبکه آمریکایی «سی‌بی‌اس» گفته است که دور مذاکراتی که دیروز برگزار شد، هیچ پیشرفتی نداشت. این منبع که شبکه سی‌بی‌اس نام او را فاش نکرد، گفت که دور دوم مذاکرات امروز ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است