کد خبر : 114001
انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - 01:36
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

دختر کرمانشاهی از قصاص پدر گذشت کرد

دختر کرمانشاهی از قصاص پدر گذشت کرد

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ جبار تجری اظهار کرد: پنج سال قبل در پی ایجاد اختلاف شدید خانوادگی بین زن و شوهری در شهرستان کرمانشاه، مرد برای ترساندن همسر خود از اسلحه استفاده کرد و مقتول بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه ادامه داد: پس از ورود نیروی انتظامی و تشکیل پرونده قتل، قاتل به تشخیص دستگاه قضایی به قصاص محکوم شد اما به درخواست خانواده قاتل این پرونده به دست ستاد تعلیف قلوب رسید.

وی عنوان کرد: اعضای ستاد تعلیف قلوب و شعبه ۴۵ شورای حل اختلاف پس از مذاکرات مختلف با طرفین در نهایت توانستند بین این خانواده صلح ایجاد کنند و در نهایت با رضایت دختر خانواده، پدر را از چوبه دار نجات دهند.

رییس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه با تشکر از این خانواده، گفت: چنین رفتارهای پرگذشتی منجر به ایجاد محبت در جامعه می‌شود و زیبایی ماه میهمانی خود را دوچندان می کند.

تجری همچنین به خطر نگهداری از سلاح گرم در خانه اشاره کرد و گفت: نگهداری از سلاح گرم تحت هر شرایطی برای خانواده یک تهدید محسوب می شود و می تواند منجر به بروز حوادث جبران ناپذیر شود.

اخبار مرتبط:
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از مسدود شدن مسیر میدان امام علی به سمت چهارراه باباقاسم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است